2009-08-24, 01:08
Medlem
svajnets avatar
Gaaah blir tokig, någon som har något bra tips på en schysst privat server?

Kör med TBC 3.1.3 , alla dom jag testar har antingen varit tom på folk, laggat, eller att man behövt WOTL eller annan version.... så kom igen nu, tips på bra laggfri TBC 3.1.3 server med iaf någon online?
Citera
2009-08-24, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svajnet
Gaaah blir tokig, någon som har något bra tips på en schysst privat server?

Kör med TBC 3.1.3 , alla dom jag testar har antingen varit tom på folk, laggat, eller att man behövt WOTL eller annan version.... så kom igen nu, tips på bra laggfri TBC 3.1.3 server med iaf någon online?
Tror alla 3.1.3 servrar är WOTLK, 2.4.3 servrar är lvl70.

Adressen till Zul Aman servern?.
Citera
2009-08-24, 21:21
Medlem
svajnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vreborlo
Tror alla 3.1.3 servrar är WOTLK, 2.4.3 servrar är lvl70.

Adressen till Zul Aman servern?.

Fan då...Ska man nergradera till 2.4.3 eller kanske dra hem WOTLK? Undra vilket som blir mest jobb...
Citera
2009-08-24, 21:32
Medlem
Heaven23s avatar
Citat:
Fan då...Ska man nergradera till 2.4.3 eller kanske dra hem WOTLK? Undra vilket som blir mest jobb...

för dig blir nog WOTLK lättare. Då du måste ladda ner alla patches igen om du ska nergradera
Citera
2009-08-24, 22:07
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:

har aldrig sett en bra wotlkprivate, stanna på TBC ett tag till
Citera
2009-08-25, 13:47
Medlem
Ok var inne på World Of Chris - Zul Aman servern, typ x30 xp rate, fattar inte meningen, kunde man inte fått starta som lvl70 istället med blå eller grön gear så man kan starta raida, är även big turnoff med custom raids :/, letar fortfarande lvl70 server där det är bra liv i PvE'n .
Citera
2009-08-25, 13:51
Medlem
Citat:
Tanka patcherna manuellt kanske eller nått, själv har jag en tbc 2.4.3 kopierad och sparad mapp och sen en wotlk mapp, wow är ett sånt spel man inte måste installera mer än en gång sen kan man flytta mappen till en annan dator så funkar det på den utan att installera där, lessna på pvt förut så fick dra över 2.4.3 från laptop igår.
Citera
2009-08-26, 17:38
Medlem
Kepatugos avatar
Någon här som spelar aktivt på World of Crhis - Zul Aman servern tro?
Citera
2009-08-27, 15:02
Medlem
joagusts avatar
hej, behöver hjälp med private. jag körde innan sommaren wow för första gången genom private. efter ett tag slutade det fungera. dum som jag var så patchade jag upp till 3.2.x.. efter det gav jag upp

men nu är jag sugen på att spela igen.

1. hur får jag den patch jag vill ha?
2. vart är det bästa registrera sig?
3. vad ska realmlist vara?

jag behöver helt enkelt tips på den bästa servern och hur man lyckas spela där. jag får väl helt enkelt börja om från lvl 0. tack på förhand.

EDIT: det verkar som hur jag än gör så funkar det inte att logga in. jag testade även att registrera mig på en server som körde 3.2.0. jag ändrade även realmlist men det funkade inte att logga in där heller.

vad är problemet? hur ska jag göra?
Senast redigerad av joagust 2009-08-27 kl. 15:29.
Citera
2009-08-27, 15:52
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joagust
1. hur får jag den patch jag vill ha?

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Sidan ser ut att vara väldigt strippad mot då jag senast använde listan, vilket var nära på 1 år sedan iofs..

Ska du lira på servrar som är mer eller mindre uppdaterade så klarar du dig på ovan länk.
Citera
2009-08-27, 16:58
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kepatugo
Någon här som spelar aktivt på World of Crhis - Zul Aman servern tro?

aktivt kanske är och ta i :P

Gav just upp hoppet för alliance, bara en massa jävla skitguilds. För ett år sen var det andra bullar då 2 allyguilds slogs om äran.

Nej det har blivit horde för mig nu
Citera
2009-08-27, 19:07
Medlem
Kepatugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
aktivt kanske är och ta i :P

Gav just upp hoppet för alliance, bara en massa jävla skitguilds. För ett år sen var det andra bullar då 2 allyguilds slogs om äran.

Nej det har blivit horde för mig nu

Jag och en kompis gjorde varsin gubbe idag, och vi undrar nu när vi är level 70 hur vi smidigast får gear ? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in