2011-02-07, 20:33
Medlem
Jaa, det är väl helt enkel en smaksak.
Men jag tror på feenix då dom har peak på 1700 spelare online samtidigt.
hade jag haft en privat server med ca 100 spelare samtidigt skulle jag nog lägga ner snart.

vilket de flesta priv server gör.
och då har man precis PLÅGAT sig upp till 60 med 1x XP rate...
sen stängs servern ner... Nej fy fan, då levlar jag hellre snabbt till 60 och låter spelet börja!

Menar... wow börjar ju när man är max level.
levlingen är ju bara för att blizzard vill visa det dom har skapat + att man ska få Gold till skills osv.

sååå, gogo feenix här:

http://wow-one.com/vanilla_wow/quest.php?name=recruitregi&code=cjyxqx1y7mm1zjjigp ov6vdeikehhagczc4iz309
Citera
2011-02-07, 23:35
Medlem
Vilken sida är bäst om man vill spela WOTLK? Jag försökte testa http://eternal-wow.com men jag lyckas inte ladda ner deras launcher eller logga in manuellt.
Citera
2011-02-08, 00:49
Medlem
slamess avatar
Inga svenska som lirar på molten?
Citera
2011-02-08, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lellalex
Jaa, det är väl helt enkel en smaksak.
Men jag tror på feenix då dom har peak på 1700 spelare online samtidigt.
hade jag haft en privat server med ca 100 spelare samtidigt skulle jag nog lägga ner snart.

vilket de flesta priv server gör.
och då har man precis PLÅGAT sig upp till 60 med 1x XP rate...
sen stängs servern ner... Nej fy fan, då levlar jag hellre snabbt till 60 och låter spelet börja!

Menar... wow börjar ju när man är max level.
levlingen är ju bara för att blizzard vill visa det dom har skapat + att man ska få Gold till skills osv.

sååå, gogo feenix här:

http://wow-one.com/vanilla_wow/quest.php?name=recruitregi&code=cjyxqx1y7mm1zjjigp ov6vdeikehhagczc4iz309

Nu förstår jag inte ditt tankesätt...

Archaica har varit uppe sedan 2009 och vi behöver inga donationer för att "rulla" utan det står Mystiq.org för. Den lär inte gå ner på X antal år!
Citera
2011-02-08, 21:39
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AncientAzeroth
Nu förstår jag inte ditt tankesätt...

Archaica har varit uppe sedan 2009 och vi behöver inga donationer för att "rulla" utan det står Mystiq.org för. Den lär inte gå ner på X antal år!

Tyckte väl det där lät lite väl bekant.

Citat:
Ursprungligen postat av AncientAzeroth
Ancient Azeroth ska inte gå ner i alla fall!

Vi har nu gått över 200players online!!
Online just nu, 21.41 2010-09-06
Players online: 232
Peak: 240

Nu har även vi gjort ett script så att när ni loggar in kan ni använda commands för att sätta era Rates!
rates set 1
eller
rates set 8

Välkomna allihopa!

Jag har för övrigt inte donerat ett öre till Feenix, men är nöjd och glad ändå. Jag tycker dina inlägg börjar bli lite enkelspåriga; Feenix = bad, Archaica = good. Låt spelarna avgöra detta själva utan denna aldrig sinande ohöljda reklam, eller är det så svårt att rekrytera? Personligen bryr jag mig inte ett dugg var andra spelar så länge de inte försöker trycka ner sina åsikter i halsen på mig.
Citera
2011-02-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Jag har för övrigt inte donerat ett öre till Feenix, men är nöjd och glad ändå. Jag tycker dina inlägg börjar bli lite enkelspåriga; Feenix = bad, Archaica = good. Låt spelarna avgöra detta själva utan denna aldrig sinande ohöljda reklam, eller är det så svårt att rekrytera? Personligen bryr jag mig inte ett dugg var andra spelar så länge de inte försöker trycka ner sina åsikter i halsen på mig.

As you wish. Men det är svårt att få dit folk, det var så med SweWoW också när jag kodade där.
Men dom kommer väll ^^
Citera
2011-02-09, 16:45
Medlem
Amagaahds avatar
Någon som vet en bra 2.4.3 Server?
Föredrar instant 70, eftersom jag inte tycker om levlandet^^
Citera
2011-02-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amagaahd
Någon som vet en bra 2.4.3 Server?
Föredrar instant 70, eftersom jag inte tycker om levlandet^^

Den realmen som använder OregonCore som grund är bra
Citera
2011-02-10, 20:38
Avslutad
ska det vara såhär eller?

set realmlist vanillafeenix.servegame.org
set patchlist enGB.patch.battle.net:1119/patch
set realmlistbn ""
set portal eu

eller bara
set realmlist vanillafeenix.servegame.org

jag får det inte att funka. servern är offline
Citera
2011-02-10, 20:53
Avslutad
jag har cataclysm på datorn. ska jag avinstallera cata först, så jag bara har vanilla
Citera
2011-02-12, 13:42
Bannlyst
Hej

Jag har aldrig spelat WoW och jag hörde av en avlägsen vän att det är gratis att spela på "private server".Dock har jag aldrig spelat wow förut så jag kan nada.
Är det HELT gratis att spela på private eller måste man köpa något.
Är det bara att ladda ner från någonstans t.e.x http://world-of-warcraft.en.softonic.com/ eller måste man köpa skiva eller något?
Och hur gör jag ett accaount?

Jag har inte lust att hosta ut så mycket pengar som det kostar egentligen.
Tack på förahand!
Citera
2011-02-12, 13:44
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka500
Hej

Jag har aldrig spelat WoW och jag hörde av en avlägsen vän att det är gratis att spela på "private server".Dock har jag aldrig spelat wow förut så jag kan nada.
Är det HELT gratis att spela på private eller måste man köpa något.
Är det bara att ladda ner från någonstans t.e.x http://world-of-warcraft.en.softonic.com/ eller måste man köpa skiva eller något?
Och hur gör jag ett accaount?

Jag har inte lust att hosta ut så mycket pengar som det kostar egentligen.
Tack på förahand!

Helt gratis på privat server.

Du får ladda ner spelet från Piratebay och ta reda på vilken verision servern kör så att det är rätt patch och så.

Sen fixar du ett konto på privatserverns hemsida och sen är det bara in och spela

Jag började på privat server men tyckte det var så jävla kul så jag övergick till riktiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in