2008-03-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cm0n
Swewow's ägare håller på att fixa med 2,4 så kommer änven Swewow patcha upp till 2.4

Nya hemsidan är

http://swewow.no-ip.biz
Citera
2008-03-31, 09:59
Medlem
Ciriths avatar
Out from nothing, är det wowscape som är den för tillfället "ledande" och "största" privatservern inom wow?
Citera
2008-03-31, 14:00
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirith
Out from nothing, är det wowscape som är den för tillfället "ledande" och "största" privatservern inom wow?
Mer eller mindre, mestadels pga. att utvecklarna för servermjukvaran håller till där... Så de är alltid top of the line så att säga...
Citera
2008-04-02, 21:39
Medlem
Kåwnans avatar
Så hur går det egentligen med denna idé då?

jag tycker den låter kick ass, en annan likande idé man skulel kuna göra är att man lägger upp en egen server (ifall någon ambitiös person kan det) och man är ca bara 25 pers som spelar ibland när den är uppe. Typ raid 3/gånger veckan. Självklart instant 70
Citera
2008-04-03, 17:00
Medlem
zpaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kåwnan
Så hur går det egentligen med denna idé då?

jag tycker den låter kick ass, en annan likande idé man skulel kuna göra är att man lägger upp en egen server (ifall någon ambitiös person kan det) och man är ca bara 25 pers som spelar ibland när den är uppe. Typ raid 3/gånger veckan. Självklart instant 70

Aa hade varit roligt. Någon?
Citera
2008-04-03, 18:25
Medlem
Kåwnans avatar
ja kom igen nu, servern behöver juh inte ligga uppe dygnet runt. utan bara när vi har raids: ) kan bli skit kul
Citera
2008-04-03, 22:00
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
ja kom igen nu, servern behöver juh inte ligga uppe dygnet runt. utan bara när vi har raids: ) kan bli skit kul

Hade varit på ifall det inte hade varit så drygt att fixa BC å allt va det heter
Citera
2008-04-03, 22:08
Medlem
Kåwnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Hade varit på ifall det inte hade varit så drygt att fixa BC å allt va det heter

på vilket sätt äre drygt? allt e gratis juh om du ska köra på private server, bara o ladda ner det?
Citera
2008-04-03, 22:39
Medlem
zpaxens avatar
Citat:
på vilket sätt äre drygt? allt e gratis juh om du ska köra på private server, bara o ladda ner det?

Aa precis. Gäller bara att ändra en grej i installationsfilen så man kan köra på samma server.
Citera
2008-04-03, 23:47
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpaxen
Aa precis. Gäller bara att ändra en grej i installationsfilen så man kan köra på samma server.

Vart kan man laddaner BC? har inte lust att laddaner någon random från TPB som är på ryska
Citera
2008-04-04, 07:04
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Vart kan man laddaner BC? har inte lust att laddaner någon random från TPB som är på ryska
http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=12454
Citera
2008-04-06, 22:12
Medlem
Kåwnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpaxen

va för nått ändrar man? jag försökte lira med mina polare via hamachi, men dom kunde aldrig logga in, och hur skapar jag account åt dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in