Citat:
Ursprungligen postat av Pattee
Har vi nån som spelar på Archaica-classic-servern?
Har en karaktär som fick transfer från den gamla Ancient Azeroth-servern för länge länge sen, en 60 undead priest, med rätt usel gear och jag känner liksom inte en enda människa på servern.
Men är jävligt sugen på att lira igen, så har vi nån här som kan tänka sig att lira lite eller hitta på nåt ihop? Horde-sidan är det som gäller isåfall!
Har en karaktär som fick transfer från den gamla Ancient Azeroth-servern för länge länge sen, en 60 undead priest, med rätt usel gear och jag känner liksom inte en enda människa på servern.
Men är jävligt sugen på att lira igen, så har vi nån här som kan tänka sig att lira lite eller hitta på nåt ihop? Horde-sidan är det som gäller isåfall!
Ja det är jag och några till fast jag är Ally ^^
Citat:
Ursprungligen postat av lellalex
Jag har aldrig spelat på Archaica men såg att dom håller på att fixa onyxia osv så det måste vara en ganska ny server. Och dålig med 1000 buggs som det alltid är på privatservrar som är nystartade.
http://www.archaica.eu/home
Server status: Server Online
* Uptime: 3 day(s) 15:28:31
* Online players: 20
* Online record: 245
Mycket dåligt om ni frågar mig, så den person som sa att detta är den bästa privatservern borde tagga ner lite..
http://www.archaica.eu/home
Server status: Server Online
* Uptime: 3 day(s) 15:28:31
* Online players: 20
* Online record: 245
Mycket dåligt om ni frågar mig, så den person som sa att detta är den bästa privatservern borde tagga ner lite..
Njaa.. detta stämmer ju inte riktigt. Archaica har varit igång sedan 2009 och är väldigt bra kodad. Det är mycket som fungerar och vi har fler developers än Feenix. Din info om 20 personer online vet jag inte när du tog men vi brukar ha runt 100pers online dagligen. Kollade kl 13.00 igår och då var det 97 online.
Din första mening låter ju inte så bra heller.. att du aldrig har lirat där men det är väll många som skippar när dom ser mindre folk online. Jag har lirat på många olika serverar inkl Feenix men håller mig till Archaica just därför att det är 1x i rates, mindre buggar och inga donation/vote points.
Det är blizzlike precis som spelet var menat.
Om man nu är trött på att levla (a.k.a spela spelet...) så är väll Feenix bra med sina 1k spelare men då får man också se obalans med folk som payar eller att du ger några röster och kan få 100g genom hemsidan. Och buggar som Archaica inte har. Hade jag varit du så hade jag gett Archaica en chans istället för att tracka ner på den genom att kolla på hemsidan.
Sen har jag inte sagt att den är den bästa servern utan, jag quotar mig själv:
"Den enda riktiga Blizzlike servern på nätet."
Jag har fler argument men jag håller mig här