2010-10-05, 19:24
Medlem
hmpf.. aja.. någon påstod sig vara breakable i en gnome warlock avatar ^^

ja men nu när du har internet igen så kan du ju bara hoppa tillbaka till en riktig realm som inte whipar dina chars
Citera
2010-10-05, 19:28
Medlem
superKings avatar
Nah, pallar inte dra upp något igen, blir ju cata om 2 månader
Random att hitta dig igen bara, haha. Inga andra "gamlingar" som lirar på AA då? Eller ska jag säga mystiq.
Citera
2010-10-05, 19:35
Medlem
Nja alltså.. AA är dött. Jag gick över till mystiq.org -> Archaica preTBC realm då adminen för AA drog med allt.

Vet inte om det finns några där som är från "the old times" ^^ har inte kollat, fullt upp att fixa småsaker så den blir perfekt

Och Catalysm är ju sämst :P blir bara sämre för varje expansion!.. ja enligt mig iaf^^ just därför håller jag mig till hardcore vanilla
Citera
2010-10-05, 19:40
Medlem
superKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AncientAzeroth
Nja alltså.. AA är dött. Jag gick över till mystiq.org -> Archaica preTBC realm då adminen för AA drog med allt.

Vet inte om det finns några där som är från "the old times" ^^ har inte kollat, fullt upp att fixa småsaker så den blir perfekt

Och Catalysm är ju sämst :P blir bara sämre för varje expansion!.. ja enligt mig iaf^^ just därför håller jag mig till hardcore vanilla

Gamla fixar som Maclof å TW-crew skapade finns inte kvar eller? Känns som VanillaWoW-server har börjat om sin utveckling från scratch 10 gånger för mycket
Nej Cata tror vi på! Roliga quests så man slipper lika mycket hjärndöd grind tills man är max lvl, sen en svårighetsgrad som faktiskt lockar. Klart det är ingen 2man BRD ^^
Citera
2010-10-05, 19:47
Medlem
What?
AA = Ancient Azeroth.
TW och maclof har inte haft något med det att göra:O
AA var en helt annan server som hade riktigt mycket fungerande men såklart.. adminen, Ganondorf hade snott scriptsen och coren från Mystiq.org

Just därför lämna jag in en ansökan att gå med ArchDevTeam när ganondorf stack...

men nvm that! Catalysm gör väll något helt sjukt som vanligt.. typ som denna:
http://www.youtube.com/watch?v=TnbGqqXAPQI

Klicka fram till: 08:15
Sådär är det! HELT KLART!

Men har inte mer tid att diskutera detta, ska på träning. byebye Breakie!
Ses på Archaica annars så hämtar jag dig..
Citera
2010-10-05, 22:21
Medlem
superKings avatar
Jo förstår att det är olika projekt med olika ägare, men det var ju mycket jobb på dom gamla servrarna som bara försvann, tänkte om ni kunnat ta vara på det och tillämpa på mystiq. Men vad vet jag, ni kör säkert inte samma core

Har skapat konto å spelat lite, men kommer helt enkelt inte orka med vanilla 1->60 igen, 3 gånger under 1 år är tillräckligt. Men ser att ni har wsg igång, hade helt klart vart skoj.
Aja, kanske är inne å leker nångång, whisprar om jag ser dig on
Citera
2010-10-09, 18:15
Medlem
Server som liknar molten wow?

Hej,vet nån någon server som liknar molten wow? Med många spelare,inte massa lagg,ingen kö men om det är så så får den inte vara lång för mitt internet crashar väldigt ofta så jag har inte tid att stå i kö.
Btw ingen sån här server där du börjar i lvl 80 direkt,den ska mer va lik molten wow
Citera
2010-10-09, 18:24
Medlem
raddicals avatar
Och för oss som inte vet hur molten wow är så kanske du skulle kunna beskriva den?
Citera
2010-10-09, 18:46
Medlem
Molten wow är en väldigt populär server med många spelare börjar på lvl 1 jag har själv inte kört på den bara sett och hört. Man lvlar som vanliga wow fast lite snabbare och ja uhmmm som vanliga wow ungefär fast lite annorlunda
Citera
2010-10-09, 19:36
Medlem
Jag tycker du ska gå in här och kika bland Top 10 iallafall.

http://xtremetop100.com

MVH
Citera
2010-10-09, 20:10
Bannlyst
Eller besök ac-web.org och mmowned.com och gå till Server Listing.

Där hittar du ditt svar. Eller på min topsite. www.execute-gaming.se/geektop100
Citera
2010-10-09, 21:08
Medlem
Okej tack för svaren Vilka servrar kör ni själva på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in