Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
Tackar! Får man köra till Odense också?
Är det en kompetens för hela Danmark eller bara sträckorna du nämner?
Är SR den danska motsvarigheten till TTJ, är det därför det heter så?
Du få behörighet till hela Danmark mrn ska du börja jobba där så få du extra utbildningar. Men Öresundståg kör bara till Österport