2021-11-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masen1970
Vilken chock!
Nu återstår ”bara” läkarundersökningen

Samma här, men det bör väl gå vägen hoppas jag
Citera
2021-11-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masen1970
Vilken chock!
Nu återstår ”bara” läkarundersökningen

Citat:
Ursprungligen postat av WHATISEV
Samma här, men det bör väl gå vägen hoppas jag

Stort grattis till er!
Citera
2021-11-18, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marmar00
Stort grattis till er!

Tack! Hoppas du nyper en plats, 4e reserv känns ju inte alls omöjligt! Lycka till
Citera
2021-11-18, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson5035
Det som kändes knepigt var väl mest i början när man skulle lära sig mycket regler osv innan man varit ute och kört. Det blir väldigt abstrakt då när man inte sett det i verkligheten än. Sen krävde eltekniken en del extraplugg för mig som inte hade några som helst förkunskaper om det, är väl oftast den delen som många tycker är tuffast. Men man får mycket tid för repetition och allt återkommer flera gånger under kursen, så är man motiverad och seriös är det inga problem alls svårighetsmässigt!

Jag har kommit in, start i Januari 2022. Vart tror du man skulle kunna hitta kursmaterialet så man kan plugga på innan skolstart? Vilka ämnen är det? Har du koll på böckernas namn?

🤙🤙
Citera
2021-11-18, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s0rky
Härligt att höra! Samma för mig, positivt besked och intervju med psykologen nästa vecka.
Jag tyckte det kändes rätt bra överlag, men något moment kändes lite sådär faktiskt.

Kul! Stort grattis!
Ja vissa moment var lite klurigare, sen har väl tidspressen en viss inverkan också kan jag tro. Oavsett så känns det fint att det gick bra iallafall, har varit rätt så nervös inför testerna, nu känns det som att man kan slappna av lite.
Citera
2021-11-18, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marmar00
Stort grattis till er!
Tack.
Läste någonstans att några faller bort vid läkarundersökningen så 4:e borde inte va omöjligt.
Citera
2021-11-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CardanoProffset
Jag har kommit in, start i Januari 2022. Vart tror du man skulle kunna hitta kursmaterialet så man kan plugga på innan skolstart? Vilka ämnen är det? Har du koll på böckernas namn?

🤙🤙
Är nog smartast att faktiskt inte försöka plugga för mycket före, TTJ modulerna är hemskt svårt att förstå innan man kommit in i det, och det kommer lärare gå igenom på skolan. Var bara intresserad och fokuserad på lektionerna.
Citera
2021-11-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CardanoProffset

🤙🤙
Grattis!

Som Steve skrev, så brukar de tom säga att man inte ska försöka plugga själv i förväg. Det är svårare att lära om fel till rätt än rätt från början. Studietempot är inte högt, och bygger mycket på repetition så ta det lugnt, det kommer finnas gott om tid på kursen! Gå på alla lektioner och engagera dig så är det inga problem!
Citera
2021-11-18, 16:58
Medlem
Vad fick ni som gjort läkarundersökningen betala? Har ringt två st och båda sa att det skulle landa på kring 5000?? Vad jag läst tidigare i tråden är att det brukar gå på ca 3000? Är det priserna som ändrats eller ska jag fortsätta ringa runt?
Citera
2021-11-18, 18:00
Medlem
Phrees avatar
Citat:
Vad fick ni som gjort läkarundersökningen betala? Har ringt två st och båda sa att det skulle landa på kring 5000?? Vad jag läst tidigare i tråden är att det brukar gå på ca 3000? Är det priserna som ändrats eller ska jag fortsätta ringa runt?
Grattis till er alla, det blir start för mig med i januari 2022
Har du möjligheten att göra undersökningen i Göteborg? Ska boka upp mig imorgon, priset ligger på 3060 kr
Citera
2021-11-18, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phree
Grattis till er alla, det blir start för mig med i januari 2022
Har du möjligheten att göra undersökningen i Göteborg? Ska boka upp mig imorgon, priset ligger på 3060 kr

Grattis till dig med!
Har dessvärre inte möjlighet till det.. :/
Citera
2021-11-18, 18:22
Medlem
Citat:
Jag ringde till alla möjliga, slutade med att jag ringde till angränsande län och då hittade jag Sundhetsbolaget i Nora, det kostade 3500kr och var också det första ställe där dom faktiskt utan större övertalan kunde ta emot inledande läkarundersökningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in