2015-01-28, 01:49
Medlem
daniils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Basten
E det bara SJ som kör denna sträcka..?

Nu vill jag inte vara dryg, men har du testat att söka själv? www.resrobot.se fungerar alldeles utmärkt för att ta reda på din fråga.
Citera
2015-01-29, 19:35
Medlem
Van-Bastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniil
Nu vill jag inte vara dryg, men har du testat att söka själv? www.resrobot.se fungerar alldeles utmärkt för att ta reda på din fråga.
Tack så mycket!
Jo, jag testade att googla, men hittade inte det jag ville..
Sen sökte jag här på FB, och hittade..
Citera
2015-02-28, 16:53
Medlem
Jag gjorde klart förtestet till utbildningen för en stund sedan och fick godkänt på alla delar förutom siffror, jag fick resultatet "nästan godkänd" på den delen. Jag hann bara svara på ungefär lite mer än hälften innan tiden tog slut, jag var lite för långsam. De övriga delarna klarade jag enkelt och kan ha fått alla rätt på samtliga frågor. Efteråt fick jag ett mail där det stod: "Tyvärr räcker dina resultat inte till på samtliga deltest. Inom en vecka kommer TCC att gå igenom dina resultat."

Av er som har gjort förtestet och gått vidare till utbildningen. Hur ser mina chanser ut att gå vidare till den yrkespsykologiska utvärderingen och sedan bli antagen till utbildningen? Finns det något bra sätt att öva upp sig på den delen jag inte blev godkänd på?
Senast redigerad av AC3 2015-02-28 kl. 16:59.
Citera
2015-03-03, 15:36
Medlem
countingcrowss avatar
Någon som hade kunnat ge tips på vad man bör öva på inför förtestet?

Vill försöka ge allt då man bara får en chans, tack på i förhand.
Citera
2015-03-03, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Någon som hade kunnat ge tips på vad man bör öva på inför förtestet?

Vill försöka ge allt då man bara får en chans, tack på i förhand.

Gör man bra ifrån sig på förtestet och får nästan godkänt på vissa delar så kan man göra omprov. Misslyckas du helt kan du försöka på nytt om 6 månader igen, tills dess vet du vad du ska öva på. Så du har två försök på dig.
Citera
2015-03-04, 10:46
Medlem
Någon som har tips på hur man kan bättra på sitt spatiala tänkande?
Ska göra tester för urval två och misslyckades på det när jag gjorde det förra gången.

Hjälp uppskattas!
Citera
2015-03-05, 19:15
Medlem
VikingPoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallmeToyboy
Någon som har tips på hur man kan bättra på sitt spatiala tänkande?
Ska göra tester för urval två och misslyckades på det när jag gjorde det förra gången.

Hjälp uppskattas!

Tror det är en av de svårare grejerna att snabbt bli bättre på men varför inte göra lite gratis test som finns på nätet. Lycka till!
Citera
2015-03-06, 15:03
Medlem
Officerstestet på försvarsmakten ganska liknande test,
www.officer.nu

Citat:
Ursprungligen postat av VikingPolis
Tror det är en av de svårare grejerna att snabbt bli bättre på men varför inte göra lite gratis test som finns på nätet. Lycka till!
Citera
2015-03-21, 16:53
Medlem
Nån mer som klarat förtestet och är vidare? Jag ska göra urval 2 i Göteborg 1 april!
Citera
2015-03-21, 18:43
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormbound
Nån mer som klarat förtestet och är vidare? Jag ska göra urval 2 i Göteborg 1 april!

Ska de äntligen starta upp utbildningen i Göteborg nu alltså?
Det var på tiden
Citera
2015-03-21, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Ska de äntligen starta upp utbildningen i Göteborg nu alltså?
Det var på tiden

Japp, start i höst. Fast finns bara 26 platser så kommer bli grym konkurrens enligt Lena på TCC. Får hoppas på det bästa Ska du söka?
Citera
2015-03-22, 13:20
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormbound
Japp, start i höst. Fast finns bara 26 platser så kommer bli grym konkurrens enligt Lena på TCC. Får hoppas på det bästa Ska du söka?

Jo men jag kommer söka till Hallsberg. Jag har inte råd att bo kvar i min lägenhet med studiepengar. Bor i Göteborg, men jag kommer hyra ut den lägenheten om jag kommer in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in