2007-04-25, 19:46
Medlem
Tjena..
Håller på att sätter ihop en wow server och letar efter lite GMs som skall vara rp inriktade.

Letar även efter lite annat folk som känner för att hjälpa till med allt möjligt. Det ska vara en soft relaxad RP server som sagt ett ställe att hänga på när man har tråkigt så inga ûber elit superduped GMs som vill glänsa..

är nån intresserad hör av dig via msn till anakha@tiscali.se
Citera
2007-04-25, 19:48
Medlem
ÄR intresserad. Har rollspelat en hel del både i SWG och WoW. Men ja vet inte hur man joinar en privat server och vad som krävs.
Citera
2007-04-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cash777
ÄR intresserad. Har rollspelat en hel del både i SWG och WoW. Men ja vet inte hur man joinar en privat server och vad som krävs.

håller på och försöker få iordning på det mesta just nu.. servern är i beta stadiet men fungerande.. vill få ordning på allt innan den går "public" så det är är massa med buggar osv.. men adda min msn så kan vi snacka mer där
Citera
2007-04-26, 01:52
Medlem
nu är server igång.. en wow-tbc server som är endast rp server
om ni vill testa gå till eran wow mapp och kopiera filen realmlist.wtf och spara den som original-realmlist.wtf och ändra sedan i realmlist.wtf till "set realmlist defias.mine.nu" gå sedan in på defias.mine.nu och signa upp längs ner på sidan (det är en sida under uppbyggnad med regestreringen fungerar)
starta sedan wow med wow.exe i eran wow mapp så är det bara att köra
Citera
2007-04-26, 02:00
Medlem
Nagaxs avatar
Åh, vad skojjigt Kanske installerar wow igen då! Har rollspelat runt ett år på Argent Dawn när jag fortfarande pallade betala för att spela

Behöver man burning crusade, btw?
Citera
2007-04-26, 02:09
Medlem
stonetemplepetes avatar
ok, måste testas...förhoppningsvis blir det äkta rp...och inget j-a trams
Citera
2007-04-26, 02:26
Medlem
ska inte behövas men servern är i beta stadiet fortfarande.. så jag söker efter lite gms och lite beta testare..
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Åh, vad skojjigt Kanske installerar wow igen då! Har rollspelat runt ett år på Argent Dawn när jag fortfarande pallade betala för att spela

Behöver man burning crusade, btw?
Citera
2007-04-26, 02:27
Medlem
det skall vara en strikt RP server men behöver hårda admin GMs

Citat:
Ursprungligen postat av stonetemplepete
ok, måste testas...förhoppningsvis blir det äkta rp...och inget j-a trams
Citera
2007-04-26, 03:12
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakha
det skall vara en strikt RP server men behöver hårda admin GMs
Jag tänkte också på det.. Är det verkligen en bra idé att annonsera ut platserna på ett forum då? Det är ju inte speciellt mycket som säger att dom som anmäler sig är rätt personer. Det är ju långt fler än ett pucko som befinner sig här på flashback kan jag ju avslöja för dig.
Citera
2007-04-26, 03:16
Medlem
sant men dom går att gallra bort ganska fort.. får hellre in 10 puckon och en sann rp spelare än ingen alls.. puckona kan man sätta ban på...

btw.. vart inne och kikat eller... undrar om allt funkar som det skall.. fast signupsidan ser ut som skit

Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Jag tänkte också på det.. Är det verkligen en bra idé att annonsera ut platserna på ett forum då? Det är ju inte speciellt mycket som säger att dom som anmäler sig är rätt personer. Det är ju långt fler än ett pucko som befinner sig här på flashback kan jag ju avslöja för dig.
Citera
2007-04-26, 03:27
Medlem
stonetemplepetes avatar
Citat:
oops..men jag kan ju inte annat än hålla med :S
Citera
2007-04-26, 04:00
Medlem
först och främst ville jag ha in lite flashbackare och bara hänga med.. så många och alla kan inte vara puckon..nee men seriöst skulle behöva en php kodare till hemsidan om nån känner sig lite manad..

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in