2007-05-03, 00:03
Medlem
anakha... du måste fixa så ja kan få min imp
Citera
2007-05-03, 01:47
Medlem
Alla borde gå över till Alliance, till och en början. Minst buggigt. Iallafall, kan vi GM's hjälpa er med levels där de är buggigast (dranei te x). Viktigaste är att vi får folk på servern.

Sen en event vore väldigt bra, vad sägs som lördag runt 20:00 tiden, på alliance i goldshire?

Alla kan skapa gubbar på båda sidor, så de spelar ingen roll. Frågan är då, skall vi rollspela på svenska eller engelska. Jag föredrar engelska, de vore bra och början redan nu utifall de kommer rollspelare från andra länder.
Citera
2007-05-03, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cash777
Alla borde gå över till Alliance, till och en början. Minst buggigt. Iallafall, kan vi GM's hjälpa er med levels där de är buggigast (dranei te x). Viktigaste är att vi får folk på servern.

Sen en event vore väldigt bra, vad sägs som lördag runt 20:00 tiden, på alliance i goldshire?

Alla kan skapa gubbar på båda sidor, så de spelar ingen roll. Frågan är då, skall vi rollspela på svenska eller engelska. Jag föredrar engelska, de vore bra och början redan nu utifall de kommer rollspelare från andra länder.

men alltså. event på en lördag kl 20?!?!... kan vi inte köra söndag? känns som fler har ledigt då
Citera
2007-05-03, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
men alltså. event på en lördag kl 20?!?!... kan vi inte köra söndag? känns som fler har ledigt då

Jag jobbar på Söndag, hehe. Men de är skitsamma.

Vi kör på söndag 20:00, goldshire alliance

Mer detaljer när de närmar sig.

Jag har lirat igenom Dvärg och Human ibörjan och de är inte så buggiga. Questen funkar fint fint. Draneis quest är lite knas så om du inte har lust att basha mobs så välj en annan ras.
Citera
2007-05-03, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cash777
Jag jobbar på Söndag, hehe. Men de är skitsamma.

Vi kör på söndag 20:00, goldshire alliance

Mer detaljer när de närmar sig.

Jag har lirat igenom Dvärg och Human ibörjan och de är inte så buggiga. Questen funkar fint fint. Draneis quest är lite knas så om du inte har lust att basha mobs så välj en annan ras.

söndag kl 20 blir bra... kan påpeka att det inte verkar fungera att ha pet som det är just nu. även questitemräknaren är ur funktion. känns även som rangen på attackerna man använder är väl tilltagna ;P
Citera
2007-05-03, 12:46
Medlem
just nu är servern ner för buggfix.. försöker iallafall fixa dom. får se hur det går..
Citera
2007-05-03, 13:24
Medlem
Professorn_123s avatar
Om man skulle kunna använda gnomes som mounts hade jag signat på direkten!
Citera
2007-05-03, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anakha
just nu är servern ner för buggfix.. försöker iallafall fixa dom. får se hur det går..

lycka till!
säg till när servern är uppe igen
Citera
2007-05-03, 20:43
Medlem
glupsks avatar
Hallå!

jag kommer inte in på defias.mine.nu.. är den nere? Är grymt sugen på att lira servern så priva mig eller svara här om någon vet något.
Citera
2007-05-03, 20:46
Medlem
wrongs avatar
läs 1 inlägg upp
Citera
2007-05-03, 20:49
Medlem
glupsks avatar
Citera
2007-05-03, 21:32
Medlem
Panzerbat.s avatar
Hm ja, får se när jag orkar instalera wow+tbc igen så jag kan logga in på fb servern

Verkar dock som att det finns fler alliance än horde, vad jag grundar det på har jag ingen aning om, bara en kännsla. Skulle någon kunna komma med ett svar på balansen h/a på servern? Väljer såklart sidan med flest aktiva

Puss hej//Panzerbat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in