Citat:
Ursprungligen postat av
Moon The Loon
Jag såg en viss Liverpoolbo igår och ljudet var minst lika horribelt som på Friends vid konsert. Det är ta mig fan sinnessjukt att man smällt upp två evenemangsarenor för x antal miljarder i staden som får Globen att låta som en gospelkyrka i jämförelse.
Vart satt du? Jag såg Springsteen pä friends och McCartney på tele2 och satt uppe till höger under båda konserterna. Var som natt och dag. Ljudet på Springsteen var katastrof medan det var helt okej när McCartney uppträdde.
Var även på Tele2 när Kent, Winnerbäck och Robyn var där men då stod jag nästan längst fram och även då var ljudet klart godkänt.
Tråkigt med Studenternas. Varit där och sett några bandyfinaler och var en mysig gammal klassisk arena som lär bli själlös nu. Är det något jag saknar med Stockholm Stadion så är det "själen" runt den arenan. Helt annan upplevelse än rymdskeppet tele2. Tyvärr ska väl inte ens damlaget spela kvar där? Lite tråkigt då jag såg några dammatcher förut i stort sett bara för att då komma tillbaka till Stadion.