Citat:
Ursprungligen postat av
P.G
Jag hade för mig att 200 evenemang av varierande storlek har snurrat runt här inne, men kan ha fel..
Ja, det kan nog vara 200 stycken om det inkluderar visningar, konferenser etcetera. Jag har för mig att det presenterades någon doktorsavhandling i USA på ämnet som jag skummade igenom för några år sedan. Alldeles oavsett så är det förstås svårt för både Friends och Tele2 att arrangera 70 stycken "större" arrangemang årligen. Tele2 går ju bevisligen bättre. Tyvärr har väl Friends fått ett skamfilat rykte efter katastrofal akustik i början där exempelvis Iron Maiden ska ha varit mycket missnöjda. Sånt där kan ju vara förödande då det sprids i branschen.
Citat:
Såg en massa norska sådana på stan, helt frivilligt uppmärkta med en namnskylt med överskriften "ETTERLIGN JESUS".
Ja, och framförallt har jag en läcka i min bostadsrättsförening alternativt hos Posten då de har lyckats ta sig upp till min dörr och brölat ut sin dynga sent på kvällen. Febril aktivitet de senaste två veckorna. Fan, man har ju alltid varit förskonat från detta i de gamla kvarteren.