2007-08-06, 10:16
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Precis som någon påpekat måste det röra sig om någon form av mindre förståndshandikapp... Hur dum får man bli på en skala... Förmodligen är inte detta den enda våldtäkt som han har begått.. Det kommer mera, sanna mina ord..
Förståndshandikapp/koks, var för sig eller i kombination.
Är det någon som fick fram bakgrunds-cv på denna 21-åring (?) vid förra incidenten? Uppväxt var, vilka skolor etc etc?
Tanken var att se om det var någon fb:are som kände idioten sen tidigare och hört talas om incidenter. Nu är han nog rökt så det skriker om det. Kan eventuellt bli våldtagen av någon bosnier i häktet...

Jag har t o m glömt av namnen på snubbarna, men vet att xallo postade någon artikel i början av tråden.
2007-08-06, 10:20
Medlem
Dis paters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Jag har t o m glömt av namnen på snubbarna, men vet att xallo postade någon artikel i början av tråden.
Här finns namn och bild på de två från första omgången. Vilken är 21-åringen (som nu är aktuell igen)?

http://utsiktfrannedrebotten.blogspot.com/2007/05/bojkotta-grabbarnas.html
2007-08-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dis pater
Här finns namn och bild på de två från första omgången. Vilken är 21-åringen (som nu är aktuell igen)?

http://utsiktfrannedrebotten.blogspot.com/2007/05/bojkotta-grabbarnas.html

John Kjellström, han till höger på bilden.
2007-08-06, 10:43
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minili
John Kjellström, han till höger på bilden.

Jag får väl citera högvälborne Gunvald Larsson:
"Du är både dum och ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla..."

Jävla missfoster alltså. 2:a gången på ett halvår. Nu kommer han att dundertorska eftersom drevet inte kommer tillåta något annat.
2007-08-06, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trullz99
Eller bara sätta upp bilder på de på varenda krog i Sverige. Släpp inte in dessa två. Jag menar måttet är rågat.

Men det är inte samma killar det handlar om den här gången. Första gången var det John Kjellström och Andreas Jonsson som var åtalade. Nu är det John Kjellström och "26-åringen" som är gripna. Någon som har på känn vem "26-åringen" är?
2007-08-06, 10:58
Medlem
showbizs avatar
Bara en tidsfråga till Johns naiva polare dyker upp och ska försvara igen eller ?

"John är en superkille och skulle ALDRIG göra något sånt här"
2007-08-06, 11:04
Medlem
"26-åringen"=M***e Y*******i? Jag tror det iallafall...
2007-08-06, 11:10
Medlem
Blir det en ny demonstration nu? I så fall lär den får mycket större uppslutning.
2007-08-06, 11:14
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minili
"26-åringen"=M***e Y*******i? Jag tror det iallafall...

Tror du inte Aftonbladet hade skrivit mer om att Mille också är klubbpajas. Han har väl Cafét någon dag i veckan samt The Bank?
2007-08-06, 11:17
Medlem
thrusts avatar
Texten på tatueringen bekräftas verkligen... fan vilken slajmo.

http://www.stureplan.se/articles/2880/images/article_image_98aaf2ebd4293e48.jpg
Medlem
Nån som kan klistra in plus-artikeln som Ronnie Sandahl har skrivit i Aftonbladet idag gällande detta?

Tack på förhand.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Tror du inte Aftonbladet hade skrivit mer om att Mille också är klubbpajas. Han har väl Cafét någon dag i veckan samt The Bank?

Aftonbladet skrev ju att han är en "Stureplanprofil". De skriver nog mer detaljerat när/om han häktas och åtalas. OM det nu är han...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in