2007-05-09, 14:24
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Stackars flicka som har en finskmans förnamn... ifall det är M**a...

Stackars flicka som har ett finsknamn, som egentligen är ett killnamn. Som definitivt passar in i kategorin White Trash
2007-05-09, 14:31
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the met
Angående att bomba deras gästböcker på G.life.Det finns en vän/vapendragare till Grabbarna som har exakt samma inställning till kvinnor. Han är en av "smsprofilerna".Skulle inte råda någon att ge sig på dem via deras nick maddog el. andreas jonsson på g.life.se En 18 årig tjej visade mod och skrev öppet vad hon tyckte i Andreas gästbok. Genast fick hon ett hotfullt svar av vapendragaren Mille sänt till sin egen gästbok.Läser man sen hans blogg så förstår man att han äger exakt samma Wt:mentalitet.Han fungerar just nu som en polis till Grabbarna och står också bakom flertalet kommentarer på SO.
Du menar att den här lille sängvätaren fungerar som "polis" för våldtäktsmännen? Lycka till säger jag.

Jävligt modigt för övrigt att hota en artonårig flicka. För att citera en smart tjej: Man får lust att spy.
2007-05-09, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Du menar att den här lille sängvätaren fungerar som "polis" för våldtäktsmännen? Lycka till säger jag.

Jävligt modigt för övrigt att hota en artonårig flicka. För att citera en smart tjej: Man får lust att spy.

Kan bara hålla med. Jag blir illamående.
2007-05-09, 15:56
Medlem
komnata622s avatar
Är tjejen outad någonstans? Lite nyfiken på om det är nån man vet vem det är.
2007-05-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622

Här i tråden har hennes namn nämnts. Läs hela tråden och du skall finna.
2007-05-09, 16:36
Medlem
nilleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622

hennes namn finns tidigare i tråden, sida 13 tror jag att det är. Om det nu är hon ...

Men på bilderna man hittar på stureplan.se när man googlar hennes namn så ser hon ju helt hjärndöd ut. Det borde ju stämma väl med de psykiska problem som andra sagt att hon har.
2007-05-09, 16:44
Medlem
nilleboys avatar
För övrigt förstår jag itne varför det är ok att fullständigt visa upp namn, bild och andra uppgifter på två personer som uppenbarligen är oskyldiga i lagens mening, men det är totalt förbjudet att diskutera målsäganden.

Ok att de verkar vara ena jävla svin, men dålig moral är ju inte olagligt än...

Teoretiskt borde det ju finnas mer anledning att hänga ut henne som falskeligen anklagat dessa två oskyldiga grabbar.
2007-05-09, 18:44
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilleboy
För övrigt förstår jag itne varför det är ok att fullständigt visa upp namn, bild och andra uppgifter på två personer som uppenbarligen är oskyldiga i lagens mening, men det är totalt förbjudet att diskutera målsäganden.

Teoretiskt borde det ju finnas mer anledning att hänga ut henne som falskeligen anklagat dessa två oskyldiga grabbar.

Falskeligen är väl att ta i. Enligt Tingsrätten hände ju det hon sa hände men uppsåt från grabbarna kunde inte bevisas.
2007-05-09, 18:50
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:

Finns väl inget som säger att hon falskeligen har gjort det.
2007-05-09, 20:53
Medlem
chekiuss avatar
Citat:

Hennes namn har nämnts i tråden.
Antaligen är det så här att samtliga i tråden anser att killarna är riktigt praktsvin skyldiga eller inte. Även om dom nu inte våldtog henne i lagens mening så tyckte ta mig i helvete inte tjejen om det. Som killarna saknar empati för tjejer saknar vi i tråden empati för John och Andreas,
2007-05-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Även om dom nu inte våldtog henne i lagens mening så tyckte ta mig i helvete inte tjejen om det.

Enligt tingsrätten ja, sen har vi hovrätten... o sen har vi...
2007-05-09, 22:36
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zubzero
Enligt tingsrätten ja, sen har vi hovrätten... o sen har vi...

Sannolikt ingenting. Vi har med stor sannolikhet inte ens hovrätt, men om det ändå överklagas så tror jag faktiskt att HR kommer resonera likadant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in