2007-08-06, 23:36
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Du har rätt, nog dags för mig att klippa mitt Noppeskort nu. Stureplan kommer aldrig bli min hemmaplan när det finns tunga spelare som du around.

På tal om planer och spelare. Titta vad jag hittade....

http://www.bollmorabois.com/swe/index.asp

Ursäkta mig, men vem har vilket nummer? (Orkar inte sitta och jämföra ansikten.)
2007-08-06, 23:37
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo Marsei
Ok, så enligt "Bollmora BoIS" hemsida ser alltså E D ut så här:

http://www.bollmorabois.com/swe/images/pictures/325.jpg

Korrekt.

Jag tycker dock att det är på sin plats att påminna om att ta det försiktigt med slutsatser i skuldfrågan. Den här killen verkar åtminstonde på håll ha en betydligt sundare livsstil än John K.
2007-08-06, 23:43
Medlem
avskraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdgrodan
telefonnumret finns på hitta. blir lite sugen på att ringa och kolla om han svara.

Är det bara jag som tycker att J har lite väl många mobilnummer?

http://privatpersoner.eniro.se/query?what=wp&lang=&search_word=john+kjellstr%F6m& geo_area=h%F6gbergsgatan
2007-08-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdgrodan
telefonnumret finns på hitta. blir lite sugen på att ringa och kolla om han svara.

Tel.svar går på direkt...
2007-08-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avskrap
Är det bara jag som tycker att J har lite väl många mobilnummer?

http://privatpersoner.eniro.se/query?what=wp&lang=&search_word=john+kjellstr%F6m& geo_area=h%F6gbergsgatan

Haha han kanske inte har fattat att man kan flytta med nummer om man köper ny flashig mobil
2007-08-07, 00:04
Medlem
Costa Ricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXL
Är det någon som kan säga vem som var det första offret här på dessa länkar??

Har du hört talas om uteslutningsmetoden? Av de namngivna existerar bara en tjej på båda sidorna.

För övrigt all heder åt henne som inte sitter hemma och trycker. Hon har inte gjort något fel och ska absolut inte skämmas. Att herrarna hon anklagade inte var från Orienten/Afrika betyder inte med automatik att de var oskyldiga. Bara för att en tjej har haft vild&hämningslös sex med en förut ger det ingen någon rätt att göra vad man vill med henne nästa gång.

Det är härligt med tjejer som släpper loss när man fått dem i säng och dom ska vi vara rädda om så att dom ställer upp igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen.
2007-08-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milo Marsei
Ok, så enligt "Bollmora BoIS" hemsida ser alltså E D ut så här:

http://www.bollmorabois.com/swe/images/pictures/325.jpg

Ser onekligen ut som mammas pojke..
I dag får jag sitta i skamvrån, trodde bara det var kulturberikare som ägnade sig åt sådana fritidsnöjen
2007-08-07, 00:26
Medlem
Radhusbiffs avatar
Nån som vet om Johnny Boy kände offret den här gången?

Eller om det var nån random tjej som hade oturen att komma i hans väg?

Hoppas på det sistnämnda, för då lär han få det knepigt med försvarstalet som visade sig vara så framgångsrikt förra gången:

"Jag förstod inte att hon inte ville, för vi har ju gjort det här förut, och då ville hon". Typ.

Då återstår det bara att hoppas att dom har en gigantisk fjärrkontroll på kåken som dom kör upp i röven på John och att dom zappar genom hans öppna käft.
2007-08-07, 00:30
Medlem
avskraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costa Rica
Det är härligt med tjejer som släpper loss när man fått dem i säng och dom ska vi vara rädda om så att dom ställer upp igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen.

Samtidigt som det är sköööönt med killar som ger tillfälle till ordentligt hat.
En blåtira gör väl inte så mycket va? Vad sägs om ett par till? En fjärrkontroll över näsbenet? Eller ett par brutna fingrar, kanske en knäskål mindre...

Och det bara för att få bekräftelse på lite makt..

Skärp dig.
2007-08-07, 00:39
Bannlyst
Har efter lite research konstaterat att jag var lite snabb när jag angav att våldtäkten ägde rum på Högbergsgatan 76 där John och hans föräldrar bor. Den uppgiften var felaktig. Våldtäkten ägde rum på Kristinehovsgatan 23 där EDD:s mor bor. Det skall dock enligt uppgift vara John och EDD som är inblandade.
2007-08-07, 00:49
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alebark
Haha han kanske inte har fattat att man kan flytta med nummer om man köper ny flashig mobil
Men om man kan få folk att uppdatera sina telefonböcker så har man makt över dom. Dessutom är det ett bra sätt att visa att man har råd med nya mobiler.
2007-08-07, 00:51
Medlem
Radhusbiffs avatar
Okej, då har vi två offer här. Den stackars tjejen. Och den helt ovetandes morsan. Skulle vara kul att höra EDD:s förklaring för morsan

– Jo, det var så att min fina kompis John och jag bodde här i helgen, vi smällde på en brud något så fruktansvärt så polisen kommer hit snart och tar lite dna prover och fotar lite... förresten, jag tänkte bjuda på middag ikväll!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in