2007-06-25, 19:05
Medlem
DonDencos avatar
Alla är ju inte svin runt Stureplan, men sannolikheten att träffa svin och wannabees är ju större där. Det kan man inte komma ifrån.

Det finns faktiskt andra ställen att gå ut på om man vill variera sig lite.

Själv tyckte jag att det var kul att hänga där när man var runt 20 år och pluggade.

Jag tror att 25-45 års publiken vill vidga sina vyer lite.

Har man bott utomlands som jag, så går ibland hela familjen ut och umgås och dessutom dricker måttligt oavsett dag. Nu kan jag bara prata för Italien där jag bodde under ett år, men snacka om sammanhållning.

Synd att vi inte kan ha det så i Sverige!
2007-08-06, 09:16
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1134616,00.html

Citat:
Han friades i samband med den uppmärksammade Stureplansvåldtäkten.
I går greps den 21-årige Stureplansprofilen igen. Tillsammans med en kamrat misstänks han ha drogat och våldtagit en 23-årig kvinna.
– Det är helt ofattbart att han gör en sån här sak en gång till, säger väninnan till det misstänkta våldtäktsoffret.
Hmm... då var det dags igen...
2007-08-06, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1134616,00.html

Vi vet ju vem 21-åringen är, vem är 26-åringen? Född 80-81.
2007-08-06, 09:26
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
Några uselt skrivna SMS än?
2007-08-06, 09:29
Medlem
nä dra åt helvete har han/de gjort det igen?
2007-08-06, 09:36
Medlem
Kazanskis avatar
Xx

man börjar juh fan fundera.... fattar inte ens hur dom kunde slippa undan förra gången...
2007-08-06, 09:37
Medlem
Fyfan. Igen?

Blödningar i underlivet och fattas hår på skallen.

Ja, förnedring är gött.

Någon borde ta hand om de här killarna på allvar. Hajar inte att de kan visa sig ute bland folk. "Innefolket" uppe i stockhom borde väl bannlysa dem.

Och när folk ser dem tillsammans med kvinnor, borde kvinnorna varnas meddetsamma.
2007-08-06, 09:37
Medlem
refsps avatar
Det var ju många som tvivlade på förra fallet, huruvida de var skyldiga eller inte... jag anser mig vara hyfsat analytisk och handlingskraftig när det gäller att skaffa mig en åsikt, och jag var kluven som sjutton efter att ha läst hela rättegångsprotokollet (Mål nr B 7409-07).

Men om det aftonbladet skriver stämmer (kan stämma, trots deras tidigare bevisade journalistiskt bristfälliga rutiner) så vette fan om dom inte var skyldiga i första fallet också. Givetvis behöver det inte vara så, men om hon nu blädde från underlivet och saknade hårtussar från huvudet, då har dom fan gått hårt fram. Och har man såna tendenser nu så hade han det nog då också. Hoppas det framkommer fler bevis från första fallet och att dom tar upp fallet på nytt.

Peace.
2007-08-06, 09:45
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coupas
Fyfan. Igen?

Blödningar i underlivet och fattas hår på skallen.

Ja, förnedring är gött.

Någon borde ta hand om de här killarna på allvar. Hajar inte att de kan visa sig ute bland folk. "Innefolket" uppe i stockhom borde väl bannlysa dem.

Och när folk ser dem tillsammans med kvinnor, borde kvinnorna varnas meddetsamma.
Fattas hår på skallen? Det värsta med att rycka så hårt i håret är att det kan uppstå nackskador. Skulle inte förvåna mig om någon undersökning visar att dom är lätt utvecklingsstörda som tror att allt man kan göra på film kan man göra på riktigt.
2007-08-06, 09:51
Medlem
Radhusbiffs avatar
Shit! Vilken jävla dåre. Trodde han skulle ligga jävligt lågt efter den förra "incidenten". Det här är ett tydligt tecken på att han har en störning a la sexualsadism. Börjar likna Bobbys farsa det här.
2007-08-06, 10:01
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hojl
verkar vara lätt att våldta kvinnor i dagens sverige och komma undan med det.. fyfan vilka kvinnohatare (smygbögar) det finns på stureplan..

Lustigt att hela tiden Stureplan är i fokus; förra våldtäkten ägde rum på Lidingö (om jag inte minns fel), den senaste på Söder, dom träffade tjejerna på Patricia (på Söder) och dom har en bar på Kungsholmen...

För övrigt: Vilka jävla nollor.
2007-08-06, 10:13
Medlem
Precis som någon påpekat måste det röra sig om någon form av mindre förståndshandikapp... Hur dum får man bli på en skala... Förmodligen är inte detta den enda våldtäkt som han har begått.. Det kommer mera, sanna mina ord..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in