2007-05-29, 13:46
Medlem
Xiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Väldigt dumt. Nu riskerar du att bli bannad!

Mjä, har ju funnits massor med trådar där man hänger ut folk.
Jag har hänvisat till en källa. Så i reglerna står inget som jag bryter mot.

Och ärligt talat så tar jag isf den bannen med god ro. Det kan det vara värt för att kräken ska få sig en omgång av nåt fyllo.
Får väl hoppas att modsen anser detsamma och i så fall bara raderar inlägget om det kränker reglerna. *flört och pik*
2007-05-29, 15:39
Medlem
Takiidas avatar
Tjejen skriver till en av killarna på ett community.. En av de som ska ha våldtagit henne.
2007-05-29, 15:48
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Tjejen skriver till en av killarna på ett community.. En av de som ska ha våldtagit henne.

Eh ok! Har du någon länk eller något som styrker påståendet?
2007-05-29, 16:04
Medlem
Citat:

Jag har för mig att jag läst att det var tonårsportalen "credd" som någon av de inblandade frekventerade, men släng gärna upp mer (och framförallt) specifik information.
2007-05-29, 16:06
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Eh ok! Har du någon länk eller något som styrker påståendet?

Regga er på glife.se och sök på maddog, sedan kolla i hans gb
2007-05-29, 16:14
Medlem
Watchmens avatar
Citat:
Regga er på glife.se och sök på maddog, sedan kolla i hans gb

Eftersom du tydligen är reggad så är det väl enklare att du kopierar in texten så vi kan ta del av det...
2007-05-29, 16:19
Medlem
Takiidas avatar
..
2007-05-29, 16:23
Medlem
PeGs avatar
Är ju bara en massa privata gästboksinlägg. Finns ingenting att se där.
2007-05-29, 17:03
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troja
Saxat från SO:

Var på rättegången igår och jag kan säga att från att ha varit lite kluven har grabbarna nu mitt fulla förtroende. De kommer klara detta... Höll på att ramla av stolen när det kom fram att Andreas hade vaknat på morgonen av att XXX sög av John innan hon gick! Snacka om att det gick en susning i rättssalen när det kom fram. Sen blev det stängda dörrar förutom när de hörde polisen som hämtade henne i hörnet grevture/riddargatan på morgonen. XXX blåste 1.49 promille kl halv elva dagen efter.

Höll själv på att ramla av stolen när jag läste det, har denna incident kommit upp senare i målet?
2007-05-29, 18:27
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Höll själv på att ramla av stolen när jag läste det, har denna incident kommit upp senare i målet?

På morgonen? Hon gick väl därifrån bara en timme efter hon kom dit?
2007-05-30, 00:40
Medlem
Hur är det egentligen, är dom fortfarande delägare i baren på papperet? Skulle uppskatta info om ägandeskapet..
2007-05-30, 01:30
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Hon svarade på inlägg som han postade i hennes gästbok på glife.se. Det var ju inte så att hon satt och skickade beundrarpost till honom.

Som redan påpekats i tråden går det inte att se vad de skrivit till varandra, mer än att de skickade sammanlagt arton inlägg (9 var, han det första och hon det sista). Man kan bara spekulera i vad de diskuterade, men en gissning är att det hela började med att han postade ett hotfullt inlägg i stil med "Ge fan i att gå runt och säga till folk att bla bla bla" eller "Du kommer få ett helvete i hovrätten, din bla bla bla".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in