Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Väldigt dumt. Nu riskerar du att bli bannad!
Mjä, har ju funnits massor med trådar där man hänger ut folk.
Jag har hänvisat till en källa. Så i reglerna står inget som jag bryter mot.
Och ärligt talat så tar jag isf den bannen med god ro. Det kan det vara värt för att kräken ska få sig en omgång av nåt fyllo.
Får väl hoppas att modsen anser detsamma och i så fall bara raderar inlägget om det kränker reglerna. *flört och pik*