Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Ingenting är omöjligt och därför borde de ha friats!
Jag antar att i din värld är det inte ett dugg graverande att först säga att det var våldtäkt från början och att det sedan inte var det? Om inte ens hon vet när den förmodade våldtäkten börjat hur skall då "grabbarna" veta det?
När hon började skrika nej? Ingen utav grannarna har hört något!
När hon försökte freda sig genom att sparka och rivas? Ingen teknisk bevisning stöder hennes påstående! Ingen utav grabbarna har några försvarsskador på sig!
Inser du inte att något är jävligt märkligt här!
Hon påstår att de dragit av henne stora hårtussar och att hon förlorat lösnaglar när hon försökt värja sig. Teknisk undersökning på platsen visar att lägenheten inte är städad, teknisk undersökning visar ingenting som tyder på att någon stoppat en fjärrkontroll i henne. Hon har ordet SEX som blånad på ena skinkan, hon kan inte ens redogöra för när detta skall ha uppkommit, inte ens om det uppkom vid det aktuella tillfället!
Ja, hon har skador på kroppen, men alla anses var för sig ringa av den läkare som undersöker henne. Eftersom hon inte kan redogöra för när hon fått en del utav dem, däribland just blånaden SEX och ingen sådan utrustning påträffats i lägenheten så får man förmoda att det märket uppstått vid tidigare tillfälle.
Det är mycket möjligt att hon blivit våldtagen, jag håller dock inte med HR i sin bedömning om att det är ställt utom rimligt tvivel.
Jag har inte läst allt du har skrivit om detta så har du redan svarat på min fråga kan du bortse från den...
Jag tolkar dina inlägg som att du inte har någon bestämd uppfattning om de är skyldiga eller oskyldiga, men att rättens argument inte håller för dig. Vad baserar du din uppfattning på?
Jag har för mig att du har läst juridik, men att du inte avslutat studierna.
Är det det juridiska som du vänder dig mot, eller är det för att du känner/känner igen alla inblandade parter och därmed har bakgrundsinformation som inte kommer fram?