Citat:
Ursprungligen postat av maddtre
Jag har läst mycket om Beckroth här på FB, och hon har fått gaaaanska mycket skit kastat på sig, oavsätt vad hon uttalat sig om. Men när det gäller det här så har ingen ifrågasatt henne. Det är intressant.
Det kan vara olika folk som rör sig i CB-tråden och denna. Kanske? Beckroth är värd all skit som kastats åt hennes håll - och mer därtill. Att hon sedan varit del i den friande domen i TR gör ju att gemene man kan ana att där finns en hel kennel med gravade hundar.
Allvarligt talat så borde en fråga om TR:s vara och icke vara (eller iaf dess sammansättning) vara aktuellt. Från frikänd till fyra år i finkan snabbare än du hinner blinka. Gjorde tingsrätten ett fullgott arbete?
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Så det är fel att döma väldtäktsmän menar du?
Har du knarkat bort all form av läsförståelse ditt multihandikappade träskluder? Ta ett djupt andetag (inte i kontaktlimspåsen som du brukar) och läs inlägget du kommenterade en gång till. Går det upp ett ljus då?
- - -
När det gäller att döma våldtäktsmän så är det helt rätt enligt min mening. Helst ska det till kraftigare straff än fisiga fyra år, jag rekommenderar rådbråkning följt av stegling eller i alla fall en helt vanlig hängning.