2007-04-21, 14:45
Medlem
Fula Gubbens avatar
Med tanke på tjejens handel och vandel torde ett frikännande vara sannolikt.

- F.G
2007-04-21, 15:00
Medlem
CrimsonIdols avatar
Med en dyr advokat så ordnar det sig säkert för dessa glidare....juridiska fall med småblattar som våldtar i grupp uppkommer ofta och med friande dom,så dom här två lär väl klara sig om än med ett skamfilat rykte bara genom anmälningen....så jag skulle bli förvånad om dom inte blev utfrusta i sin lilla "precious" värld....Dom kan flytta till Övre Kalix o skaffa 10 katter i en 1:a på storgatan....tillsammans!
2007-04-21, 16:58
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Man börjar undra om hennes självkänsla börjar hinna upp henne(för det gör den förr eller senare) och det är därför hon "säger ifrån" på ett så pass utagerande sätt....
En annan tänkbar teori är att hon säger ifrån på ett så pass utagerande sätt för att hon har blivit brutalt våldtagen. För det allra mesta brukar folk ha blivit våldtagna när de säger att de blivit det.

I vilket fall som helst är det uppenbart att de har förnedrat henne å det grövsta och betett sig på ett sätt mot henne som fått henne att må riktigt dåligt. Det innebär inte per definition att de gjort någonting straffbart, men någonting har de definitivt gjort.
2007-04-21, 18:33
Medlem
davidoffs avatar
Jag tror detta kan bli kul att folja. Kanns som brud vill ha koks. Gar pa efterfes och far koks for att sedan angra sig...

Men jag kan ha fel och de 2 personerna kan vara onda.

Men vilka ar dom?
2007-04-21, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Jag tror detta kan bli kul att folja. Kanns som brud vill ha koks. Gar pa efterfes och far koks for att sedan angra sig...

Men vilka ar dom?
http://pratkvarnen.blogspot.com/2007/04/grabbarnas-vldtkt.html
Fanns längre upp i tråden
2007-04-21, 18:37
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:

Men vilka ar dom?

Nobodys, objektivt sett.
2007-04-21, 18:43
Medlem
xallos avatar
Det mesta som finns att säga om detta är redan avhandlat i tråden:

Vem bloggar pa "Stureplan ocensurerat"?
2007-04-21, 21:35
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
...hon är en 19årig wannabe med tidigare dokumenterade psykiska problem!

Och hon har fått förtroendet att vakta och fostra småbarn. Skrämmande.
2007-04-21, 23:58
Medlem
blaus avatar
Citat:

Men vilka ar dom?

Visst är det en prekär historia. Alla tre var laddade som fan den kvällen och eftersom dom hade haft sex med varandra åtskilliga gånger tidigare (alla tre på samma gång, men även pojke och flicka på tu man hand) finns det inget självklart ben att stå på. Jag som hyfsat insatt i människorna och deras tidigare förehavanden (som alla andra i svängen) det hela tror att det helt enkelt var en kola+trekant som gick överstyr. Flickan var säkert med på noterna från början, men snubbarna fick sedvanlig kolahybris och gick lite för långt denna natt.

(Jag har druckit mig aprak på moët och är nog inte den skarpaste kniven i lådan, men ni förstår säkert vad jag menar ändå.)
2007-04-22, 11:04
Medlem
Saxat från SO:

Var på rättegången igår och jag kan säga att från att ha varit lite kluven har grabbarna nu mitt fulla förtroende. De kommer klara detta... Höll på att ramla av stolen när det kom fram att Andreas hade vaknat på morgonen av att XXX sög av John innan hon gick! Snacka om att det gick en susning i rättssalen när det kom fram. Sen blev det stängda dörrar förutom när de hörde polisen som hämtade henne i hörnet grevture/riddargatan på morgonen. XXX blåste 1.49 promille kl halv elva dagen efter.
2007-04-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troja
Saxat från SO:

Var på rättegången igår och jag kan säga att från att ha varit lite kluven har grabbarna nu mitt fulla förtroende. De kommer klara detta... Höll på att ramla av stolen när det kom fram att Andreas hade vaknat på morgonen av att XXX sög av John innan hon gick! Snacka om att det gick en susning i rättssalen när det kom fram. Sen blev det stängda dörrar förutom när de hörde polisen som hämtade henne i hörnet grevture/riddargatan på morgonen. XXX blåste 1.49 promille kl halv elva dagen efter.

Bekräftade Wilander att så var fallet?
2007-04-22, 13:04
Medlem
Fula Gubbens avatar
Låter som hockeyhoran och Shan Atci-historien en gång till... de här pseudo- casen är snart lika vanliga som de verkliga våldtäkts-fallen.

- F.G

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in