2007-05-10, 19:39
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
Javisst, rikets intellektreserv intar FB i form av 'lilla' jag.

Du tror det är första ggn en tjej gör nåt på fyllan som hon sedermera ångrar?!

Vill mig minnas en tjej som anmälde två yngre herrar som satt inlåsta i 6 mån för att tillslut i hovrätten erkänna att hon anmält dom p.g.a hon framställts som en hora och killen (en av de två) då dumpat henne.

Nej, vart påstår jag det?! Peka ut den meningen tack!
Däremot minskar det hennes trovärdighet.

Jaså? Träffade herrarna så sent som i lördags och talades vid med en av dom URL för nån dag sen. Då hade INGEN konfronterat dom.

Men det kanske du har, tuffing! Jävla pajas...släpp skärmen och gå utanfr dörren...

det är skönt att du skjuter dig själv i foten genom att va en precis likadan "gömma sig bakom skärmen" kille.

"Javisst, rikets intellektreserv intar FB i form av 'lilla' jag."

så du är stor menar du? hahaha.
2007-05-10, 19:50
Medlem
DonDencos avatar
Citat:
Javisst, rikets intellektreserv intar FB i form av 'lilla' jag.

Du tror det är första ggn en tjej gör nåt på fyllan som hon sedermera ångrar?!

Vill mig minnas en tjej som anmälde två yngre herrar som satt inlåsta i 6 mån för att tillslut i hovrätten erkänna att hon anmält dom p.g.a hon framställts som en hora och killen (en av de två) då dumpat henne.

Nej, vart påstår jag det?! Peka ut den meningen tack!
Däremot minskar det hennes trovärdighet.

Jaså? Träffade herrarna så sent som i lördags och talades vid med en av dom URL för nån dag sen. Då hade INGEN konfronterat dom.

Men det kanske du har, tuffing! Jävla pajas...släpp skärmen och gå utanfr dörren...

DU KÄMPAR EMOT VÄDERKVARNAR! Har du inte fattat detta ännu?
2007-05-10, 20:14
Bannlyst
Citat:

Säger väl mer om dig och dina polare än om Grabbarna.

Att Stockholm kallas för fjollträsk är ju ingen direkt slump när man ser på hur ni beter er i stan.
2007-05-10, 21:31
Moderator
oilslicks avatar
Citat:

Undrar om dom skulle vilja träffa en "polacken lymmel".
2007-05-10, 22:01
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Och som avslutning sög hon då av sina våldtäktsmän efter en god natts sömn tillsammans med dom?

De facto att hon engagerat sig i gangbangs med dem ett antal ggr innan, och med de flesta andra stureplanspofiler talar tyngre än att hon skulle ångra sig.

Klassiskt fall av tjej med dåligt självförtroende som vill ha uppmärksamhet...

Måste varit en väldigt kort natts sömn.

Så att hon (titta nu var de facto ska läggas) de facto tidigare haft gruppsex innebär att det inte går att våldta henne? Att hennes nej ska ignoreras?

Fast du är ju - som någon tidigare nämnde - lite som Don Quixote. Jag vet inte om de uppfattade hennes nej eller inte, precis som tingsrätten slog fast att det inte gick att bevisa. Du skulle lika gärna lägga ner ditt heliga krig mot alla som sagt någonting som kan tänkas vara negativt mot dina vänner då det inte (vad jag förstått) som faktiskt kallar dem våldtäktsmän efter domen föll. Men du kan väl ändå inte påstå att hon ångrat sig i efterhand för att hon sökte uppmärksamhet då hon uppenbarligen fått alldeles lagom redan långt innan.

Sen att du sitter och säger att folk gömmer sig bakom skärmarna samtidigt som du insinuerar att du är stor, stark och farlig? Grattis. Vi kan gott träffas på en krog och diskutera det här över en öl om du känner för det. Du kan gott bjuda in grabbarna det handlar om också, så är det säkert en hel del här i forumet som bor i närheten av Stockholm som skulle kunna dyka upp och säga precis vad de säger i tråden till er personligen.
2007-05-10, 22:07
Medlem
NoTruces avatar
Lär er respektera svensk domstol och lägg ner lynchmobben.
2007-05-10, 22:14
Medlem
chekiuss avatar
EYY Indecline är faktiskt hooligan han är med i DMG! watch out!
2007-05-10, 22:26
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius

DMG?
2007-05-10, 22:28
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Tog i beaktning att hon i efterhand hävdar att hon inte gjort det friviligt, därav den klumpiga formuleringen..

varken du eller jag kommer någonsin veta vad som hände, jag tror int att det är sant p.g.a dom aldrig visat upp sådant beteende innan. dom har hat sex massvis av ggr innan. hennes beteende visat på att hon i alla lägen söker uppmärksamhet och t.ex. velat ha betalt för gruppsex á toalettbesök bl.a.

Men även jag kan ha fe...(även solen har sina....)

Hur kan du veta att de aldrig har visat upp sådant beteende innan? Du menar att det aldrig blivit känt att de visat upp sådant beteende innan? Men uppenbarligen har de ägnat sig åt kinky sex innan med kvinnan, vad beror det på? Att bara hon är intresserad för de har ju uppenbarligen aldrig ägnat sig åt sex med våldsinslag. Läs domen, det du hävdar är ju enbart vad grabbarna hävdar. Domstolen tror ju på henne, sen att de betecknar grabbarna som mer eller mindre dumma i huvudet, eftersom de inte fattade att de våldtog henne (vilket blir slutsatsen av domen), är ju onekligen intressant läsning.
2007-05-10, 22:42
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
DMG?

Djurgårdens Mindre Grabbar
2007-05-10, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chekius

Och vad FAN har det med något att göra? mupp...

Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Vi kan gott träffas på en krog och diskutera det här över en öl om du känner för det.

hahaha, herregud.
Visst. Skicka PM om tid o plats bara. Upptagen imorgon kväll bara..(om du inte har något välditg romantiskt i tankarna som kan få mig att ändra planer...)

Citat:
Ursprungligen postat av DonDenco
DU KÄMPAR EMOT VÄDERKVARNAR! Har du inte fattat detta ännu?

Jo? Borde jag bara sluta tycka som jag gör p.g.a att andra inte håller med mig? Jag funkar inte så...

Citat:
Ursprungligen postat av Jakan
Du! Vad är ditt motiv? Kan du svara uppriktigt på det är du bussig!

Jag känner en av de två utpekade och tror inte han begått de handlingar han anklagat för. Dessutom verkar han , inte helt osannolikt, må dåligt av det här.

That's my motive...

Hoppas ni e nöjda med svaren.

Edit: felstavning m.m..
2007-05-10, 23:03
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Jag känner en av de två utpekade och tror inte han begått de handlingar han anklagat för. Dessutom verkar han , inte helt osannolikt, må dåligt av det här.

Kanske det är som är så svårt, hur många vill vidhålla att en kompis, vän eller släkting kan vara en våldtäktsman. Jag är övertygad om att ingen av mina polare skulle begå en våldtäkt, de är ju så trevliga, reko och har schyssta värderingar. Problemet är bara att en våldtäktsman kan ha precis de egenskaperna, med undantag för när de våldtar.

Det är ju onekligen sunt att må dåligt av all den publiciteten han drabbats av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in