2007-05-10, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
Och vi kan ju konstatera att det inte är från henne.
Ja du har fel och Nej det stämmer inte att hon skulle ha gjort det frivilligt. Hon hävdar att John tvingade ner hennes huvud och att hon blev tvingad.

tips till nästa gång- BIT!

Det stämmer inte för att hon påstår det i efterhand?
2007-05-10, 17:39
Medlem
guldkorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
tips till nästa gång- BIT!

Minns du vad du skrev för en minut sen?
"att hon själv sa att hon sög av honom relativt frivillitg"
Det stämmer inte därför att hon enligt domen säger att det sker under tvång. Vad är förresten "relativt frivilligt"?
2007-05-10, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
Minns du vad du skrev för en minut sen?
"att hon själv sa att hon sög av honom relativt frivillitg"
Det stämmer inte därför att hon enligt domen säger att det sker under tvång. Vad är förresten "relativt frivilligt"?

Tog i beaktning att hon i efterhand hävdar att hon inte gjort det friviligt, därav den klumpiga formuleringen..

varken du eller jag kommer någonsin veta vad som hände, jag tror int att det är sant p.g.a dom aldrig visat upp sådant beteende innan. dom har hat sex massvis av ggr innan. hennes beteende visat på att hon i alla lägen söker uppmärksamhet och t.ex. velat ha betalt för gruppsex á toalettbesök bl.a.

Men även jag kan ha fe...(även solen har sina....)
2007-05-10, 17:51
Medlem
Raouls avatar
Kul att se att begåvningsreserven har rasat in i denna tråd.
Citat:
När fan skulle hon annars påstått det? Innan våldtäkten eller?
Citat:
Man ber om betalt för tidigare gangbangs om man ogillar det...
OM nu detta har inträffat, är det tillåtet att våldta vederbörande vid ett annat senare tillfälle?
Citat:
Och som avslutning sög hon då av sina våldtäktsmän efter en god natts sömn tillsammans med dom?
Det verkar som om du fått detta om bakfoten.
Citat:
De facto att hon engagerat sig i gangbangs med dem ett antal ggr innan, och med de flesta andra stureplanspofiler talar tyngre än att hon skulle ångra sig.
Du för här ett oklart resonemang, kan du förtydliga dig och gärna belägga med källor.
Citat:
Klassiskt fall av tjej med dåligt självförtroende som vill ha uppmärksamhet...
Du för här ett oklart resonemang, kan du förtydliga dig och gärna belägga med källor. Eller för att tydliggöra det på ren svenska, så framstår det som om du försöker köra en smutskastningskampanj utan att ha något alls på fötterna.
Citat:
Nope har förstahandsinfo från person(er) på platsen.
Wow.
Citat:
Hade för mig att hon själv sa att hon sög av honom relativt frivillitg, men jag kan ha fel.
”Relativt frivilligt”?
Citat:
och nej, inte en jävel har vågat säga så mkt som ett knyt till någon av dom, men gömma sig bakom en dataskärm o dela ut hot är häftigt.
I Bullshit City.
2007-05-10, 17:57
Bannlyst
Citat:
Dom jobbar inte på Grabbarnas längre/just nu...

Men gör det tough boy...

Grabbarnas.. stället där de inte kan byta kanal på TVn lägre..
2007-05-10, 17:59
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz
Grabbarnas.. stället där de inte kan byta kanal på TVn lägre..

usch, tänk att få en klick juggebajs på fingret. Icke önskvärt
2007-05-10, 18:41
Medlem
Vagabondens avatar
Usch vad degenerat Stureplan har blivit. Eller det kanske alltid varit det, men man får lite perspektiv på det.

Kan man inte nöja sig med kola på efterfesten, måste man hålla på med antimoralism?

Nej du John, skärpning. Sånt höll du inte på med förr i tiden...
2007-05-10, 19:01
Medlem
unikums avatar
Vad är det för adress till sajten som expressen skriver om?
2007-05-10, 19:20
Medlem
DonDencos avatar
Jag tycker att M skall ha en eloge som vågade sätta dit dessa svin. Jag tror att detta blir ett wake-up call för många unga tjejer.

Personligen fattar jag inte vad dessa brudar tänker med! Oftast verkar de vara i 18-25 års åldern och blir väl impade av att vara med i gänget dvs det sk gang-bang gänget. Men det har sitt pris och det har just M visat.

De tjejer som är 25-45 borde ju veta bättre och de flesta gör det.

Killarna i gang-bang gänget är ju så sunkiga. Är det för att jag är kille, men märker inte brudarna att dessa gossar är smygbögar som är ute efter en täckmantel?

Tycker bara att det är tragiskt när dessa vill ha ett längre förhållande, vem fan vill ta i dom? Alla sjukdomar som finns etc.

Det är väl bra att tjejer och killar leker av sig lite innan de binder sig, men det finns GRÄNSER!

Själv tycker jag att det är kul att vara ute och festa, men det innebär ju inte att man behöver sätta på naiva 20-åringar flera gånger i veckan.

Jag föredrar faktiskt äldre tjejer för dessa har en egen identitet och kan dessutom kan betala för sig själva. Duktigare i sängen är det också, då de är med i akten istället för att hålla på med sitt hår och smink etc. Dessutom tar de egna initiativ.
2007-05-10, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Kul att se att begåvningsreserven har rasat in i denna tråd.

Javisst, rikets intellektreserv intar FB i form av 'lilla' jag.

Citat:
När fan skulle hon annars påstått det? Innan våldtäkten eller?

Du tror det är första ggn en tjej gör nåt på fyllan som hon sedermera ångrar?!

Vill mig minnas en tjej som anmälde två yngre herrar som satt inlåsta i 6 mån för att tillslut i hovrätten erkänna att hon anmält dom p.g.a hon framställts som en hora och killen (en av de två) då dumpat henne.

Citat:
OM nu detta har inträffat, är det tillåtet att våldta vederbörande vid ett annat senare tillfälle?

Nej, vart påstår jag det?! Peka ut den meningen tack!
Däremot minskar det hennes trovärdighet.

Citat:
I Bullshit City.

Jaså? Träffade herrarna så sent som i lördags och talades vid med en av dom URL för nån dag sen. Då hade INGEN konfronterat dom.

Men det kanske du har, tuffing! Jävla pajas...släpp skärmen och gå utanfr dörren...
2007-05-10, 19:37
Medlem
DonDencos avatar
Jag citerar bara Wallenbergarna nämligen, "att verka utan att synas".
2007-05-10, 19:38
Bannlyst
Citat:
Javisst, rikets intellektreserv intar FB i form av 'lilla' jag.

Du tror det är första ggn en tjej gör nåt på fyllan som hon sedermera ångrar?!

Vill mig minnas en tjej som anmälde två yngre herrar som satt inlåsta i 6 mån för att tillslut i hovrätten erkänna att hon anmält dom p.g.a hon framställts som en hora och killen (en av de två) då dumpat henne.

Nej, vart påstår jag det?! Peka ut den meningen tack!
Däremot minskar det hennes trovärdighet.

Jaså? Träffade herrarna så sent som i lördags och talades vid med en av dom URL för nån dag sen. Då hade INGEN konfronterat dom.

Men det kanske du har, tuffing! Jävla pajas...släpp skärmen och gå utanfr dörren...

Du! Vad är ditt motiv? Kan du svara uppriktigt på det är du bussig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in