Citat:
Ursprungligen postat av TrialByError
Har jag inte heller påstått, jag håller det som troligt att hon blivit tvingad och slagen under sexet med de bägge men jag har inte läst tillräckligt för att tvärsäkert uttala mig.
Ok, då lämnar vi det.
Citat:
Enligt vad jag kan läsa i rättegångsprotokollet så har hon skador, avsaknaden av skador hos de bägge motsäger inte hennes historia som för övrigt tingsrätten tror på.
Hon säger att hon försökte komma loss genom att slåss, rivas och sparkas. Men bortsett från ett mindre blåmärke på en av dem så hade de inga skador. Fanns inte heller något i lägenheten som tydde på strid. Det anser jag talar emot hennes historia.
Citat:
Vad gäller fjärrkontrollen så har ingen undersökning av den gjorts så vi kan inte säga vare sig bu eller bä vad gäller den.
Vi kan lämna den också, stör mig mest på att andra tar det för givet att de har tryckt in den i häcken på henne. Borde inte tagit upp det med just dig för jag vet att du är sansad nog att inte påstå saker som du inte är säker på.
Citat:
Haha, tja så kan det vara naturligtvis men vi vet att hon har skador i underlivet, detaljerna är inte släppta men de ska tyda på att "främmande föremål" förts upp i underlivet på henne, jag tror att det är på det sättet att dessa bägge grabbar dragit upp henne till rummet och haft sex med henne, under detta sex har de slagit och förnedrat henne då det är så tjejjer ska behandlas enligt dem, hon har antagligen varit där frivilligt men ångrar sig under eller efter och det är just detta som är den springande punkten. Tingsrätten anser att grabbarna inte kunde veta, iofs kanske sant
Exakt det är detta som är det väsentliga. Hon har varit där frivilligt och har haft sex med dem frivillgt. Hon säger att hon ångrade sig under tiden. Jag anser inte att det är särskilt säkert och jag anser definitivt att det inte är tillräcklig grund för att dömma dem. Har hon ångrat sig efteråt så är det inget snack om saken, har hon ångrat sig under tiden så är frågan om de har förstått det.
Citat:
men det obehagliga i denna historia är de bägge männens kvinnosyn samt de dumma "sprutluder" som underblåser synen på stureplanskvinnan som en madrass till för deras njutning men nu kan vi knappast fängsla män för taskig kvinnosyn även om F! skulle sava av bara tanken.
Här har du helt rätt.