Citat:
Ursprungligen postat av
TheSnakeEye
Varför inte bara följa reglerna? Luleå har anmält 11 backar till CHL några borde ju kunna användas. Om Luleå åker på skador i SHL ska de ansöka om dispens då också?
Du missar uppenbarligen poängen eftersom det handlar om ditt lag, känns lönlöst att försöka att förklara för någon som inte vill förstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-Kotte
Luleå Hockey har ju byggt upp en kassa under Rönkens tid. Tar man pengar därifrån och satsar så kan det ju i stort sett betala sig själv - om man minst går till semifinal. Uppfyller man inte dessa mål så har man bränt krutet och måste sätta i handbromsen från säsong 2.
Vet i fasen om allt det här är från Rönkens tid, det verkar röra sig om väldigt mycket pengar som Osten har till sitt förfogande. Det snackas ju en hel del om att det är pengar som kommer utifrån, jag tror mer på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
loafmaster
Vad har det sålts för dataföretag i Sverige den senaste tiden som gjort folk stenrika? Minecraft är det senaste jag på rak arm kan komma på.
Notch namn har nämnts, men jag vet inte om det faktiskt finns någon grund i det ryktet.