Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Expert får väl ändå inte rösta? Och alla tränare får väl inte heller rösta? Eller spelare?
Jag tycker det är synd att folk inte kan diskutera spelare utan att jämföra dem med andra. Tyder på att man saknar fotbollskunskaper då man alltid ramlar tillbaka på samma rutan som man var tre veckor innan. Jag kan hjälpa er på traven - Varför är Messi så bra? (Inga jävla listor, utan analyser om honom)
Experter, eller journalister, kalla det vad du vill. De får rösta. Tränare och spelare får rösta. Och nej, självklart får inte alla tränare och spelare rösta. Det behöver man väl inte säga... Men då ett snitt av dessa du nämnde ansåg att Messi förtjänade guldbollen medan inte en jävel enligt min oberoende utredning anser att Ronaldo är bättre än Messi, så är din liknelse väldigt haltande. Men skit samma.
Tycker det är realsupportrar och Barcahatare som ständigt ska dra upp Ronaldo skulle vara bättre än Messi så fort portugisen gjort några mål. De vägrar liksom inte att acceptera det alla inser, att Messi är den bästa. Hade folk accepterat detta faktum så hade det nog inte varit så mycket jämförande ändå, tror du ej?
Varför Messi är bra har jag ältat tusentals gånger så det orkar inte jag ta igen.