Citat:
Ursprungligen postat av Demion

Ta det lugnt nu din lilla ronaldobög.
Jag påstod aldrig att du nämnt Barcelona, koppla ihop hjärncellerna och läs inlägget igen. Messis otroliga prestationer i Barcelona ska inte bli förringade av att han inte presterat på samma nivå i några matcher i Argentina, återigen hakar folk upp sig på landslaget då de vet att det är det enda man kan kritisera Messi för. När man är världens bästa spelare är man tyvärr disponerad för bittra människor som försöker leta fel i allt man gör och försöker att plocka så många halmstrån som möjligt.
Det jag säger att att ni alltid tar upp barca för att försvara messis dåliga prestationer i landslaget. Det är exakt det du gör nu, blandar in barca när jag kritiserar hur messi spelar i landslaget. Jag nämner inte barca men ni kan inte sluta. Jag vet att messi är bra i barca, det vet alla så ingen ide att du nämner hur bra han är där. Jag säger bara att han kan bättra sig i landslaget och man har rätt att kritisera honom där. I barca kan man dock inte klaga på hur bra han är(vilket jag inte gjort).
Citat:
Ursprungligen postat av Demion
Det beror på hur bra man har varit i klubblaget! Maradona presterade för övrigt, vare sig klubblaget eller i VM förrens han var i Messis ålder, att man jämför en 24-åring med en spelare som fullgjort sin fotbollskarriär säger väl allt.
Jag är personligen övertygad om att messi är bättre än maradona, och han är inte den enda. Dock vill jag se mera från messi i landslaget.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Komigen nu va! KOLLA Argentinas matcher någon gång innan du yttrar dig.
Jag har gjort det. Men det spelar ingen roll för dig, märks tydligt att det inte är tillåtet att kritisera messis spel i det blåvita matchstället.