Citat:
Ursprungligen postat av Joll3
Tvärtom jag förnekar inte att Messi är Bäst, både i CL och La liga, men han hade inte varit lika dominerande i PL.
OT: Ja, jag spelade fotboll när jag var mindre. Jag var typ sämst, men jag är inte bitter för det.
Ok, om du säger att du inte är bitter så är det bra, du kanske har hittat något annat som fyller ditt liv med mening.
Det att du var "typ sämst" kan ju, om du har tänkt på det tyda på att du inte har alltför god förståelse av spelet som konstform, och därför inte är rätt person att göra den analysen då du inte helt enkelt förstår vad messi gör, maskerade kroppsfinter, små små irrationella rörelser och extrem uppfattningsförmåga och snabbtänkthet som mer insatta personer noterar.
Jag t.ex uppskattar musik, men spelar inte själv, har därför svårt att säga att den trummisen eller den basisten i det och det bandet spelar exakt det ackordet eller tonarten.
Du har säkert dina kunskapsområden men dessa kommer gå folk förbi och de kommer betrakta dig som ointelligent helt enkelt då du kommer med påståenden om något som ligger utanför radien av din expertkunskap.
Alla har rätt att tycka, men alla har även rätt att tycka om tyckaren så att säga.