Citat:
Ursprungligen postat av flummey
Med den här tråden vill jag veta vad ni har för teorier på hur min lillebror tänkte när han Hängde sig den 9/4.
Någon som vet något mer som kan stilla alla våra frågor lite bättre för att lättare handskas med den oerhörda sorgen?.
Jag personligen märkte aldrig att Felix på något sätt var deprimerad.
Han var tystlåten men det har han alltid varit. För mig är det här helt ofattbart.
Bar han det inom sig?..Var Han ledsen?..
Snälla berätta!!.

Behandlats innan lite tror jag. Men han visade aldrig något gentemot oss polare. Man märkte att han var lite extra tyst ibland och så, men det verkade inte vara något speciellt när jag träffade honom senast. Att han skulle gå så här långt trodde nog ingen, för han var alltid den som var balanserad och inte blev vansinnig eller bröt ihop som vi andra lyckats göra ibland.
Känns som att han måste mått dåligt i flera år och att ingen av oss märkte det, för att vi kanske lärde känna honom så? Jag vet inte, tror iaf han var väldigt duktig på att maskera att han mådde dåligt, och han ville sällan prata om sig själv. Han lät hellre mig prata tex om mitt liv och vad jag tyckte och funderade. Klart han sa lite om sig, men inte frivilligt, man fick nästan dra ut det