• 1
  • 2
2007-04-10, 11:21
Medlem
piengs avatar
Tyvärr måste jag meddela alla er på Flashback om en tråkig incident.

Måndagen den 9 April 2007 fick jag ett telefonsamtal av min bästa vän. Våran gemensamma vän som vi tillsammans träffade i Fredags tog tidigt denna måndag morgon livet av sig. Ingen vet vad som hände, han hade tvättat i tvättstugan som vanligt på söndag kväll, snackade lite skit med oss andra på msn på söndag natten. På morgonen fanns han inte längre.

Han hängde sig.

När alla begav sig hem till personen på morgonen och till hans familj låg kroppen kvar i sängen och polisen hämtade den. Sorgen var oändlig. Vad hände? Varför gjorde han det? Jag kramade om honom i fredags, det här är inte sant.

I torsdags körde han dxm, på at beskrev han i tidigare inlägg på flashback som att han fick en annan syn på livet i en vecka. Jag vet själv inte om han höll på med några droger som han inte berättade om, men jag trodde han hade koll på sitt liv.

Felix varför?

Han gav inga indikationer på att ta sitt liv. Han var glad in i det sista, tills han hängde från taket. varför?

Han blev endast 19 år, fyllde 19 för någon månad sen. En och en halv månad kvar till studenten var vad vi hade kvar. Vår älskade Felix kommer aldrig uppleva studenten.

Felix är för övrigt en hyffsat känd person på flashback, här som han spenderade mycket tid. Han har gett många råd om droger och hans huvudforum var droger utan tvekan.

Hans två tripprapporter som han hade i sin signatur.
tripprapport: http://www.flashback.org/showthread.php?t=254527 (DXM)
tripprapport: http://www.flashback.org/showthread.php?t=221536 (Psykedelic Snuff)

R.I.P "Deexem" 1988-2007

Vi saknar dig och älskar dig så! varför

------------------------
Kanske passar bättre i drogakuten eller nått... flytta isf
2007-04-10, 11:24
Medlem
piengs avatar
så ni vet handlar det inte om någon överdos eller dylikt. Han orkade helt enkelt inte med livet.
2007-04-10, 11:26
Medlem
Tråkigt när sådant här inträffar I en såpass ung ålder.
2007-04-10, 11:52
Medlem
shinji ikaris avatar
Beklagar sorgen.

Har sett han många gånger på forumet.
2007-04-10, 11:53
Medlem
Usch så hemskt! Lider med dig/er.
2007-04-10, 12:00
Medlem
Gummiankan^^s avatar
Jag beklagar förlusten, så fel när sånthär händer. Självmord är den nya folksjukdomen och politikerna bryr sig bara om trafikolyckor...
2007-04-10, 12:03
Medlem
willedenstores avatar
Hemskt tragiskt! DeExEm var en gó gubbe som man sett många gånger här på forumet..

Beklagar sorgen. Tack för beskedet dessutom, stark jobbat.
2007-04-10, 12:08
Medlem
piengs avatar
Ni förstår inte hur tungt det är. Han var glad in i det sista. En härlig prick. Vi skrattade, drack 3,5 och rökte en liten fuling i fredags. Tog bilder å va glada. Nu finns inte han brevid mig på bilden. Alla har ibland självmordstankar, men att ta steget att genomföra det. Jag förstår inte. Och inget lämna han efter sig, inget. Allt va precis normalt i rummet. Han sa ingenting, fråga aldrig efter hjälp
2007-04-10, 12:14
Medlem
Fan vad tråkigt att höra och beklagar verkligen sorgen. Jag har faktist rådfrågat honom om just DXM innan och han var mycket positiv och hjälpte mig, mycket tråkigt det som hänt...
2007-04-10, 12:22
Medlem
piengs avatar
Förövrigt honom jag trippade med som jag kallade "linus" i tripprapporten

http://www.flashback.org/showthread.php?t=427627

Har nog aldrig gråtit så mycket som när jag läste den nu
2007-04-10, 13:27
Medlem
Beklagar sorgen...
2007-04-10, 13:32
Medlem
Fittsparks avatar