2009-01-22, 15:13
Bannlyst
Vem hejar sverigekroaterna på?

Verkar ju finnas en hel del på forumet
Citera
2009-01-22, 15:35
Medlem
Burdissos avatar
Här har du en! Håller mer på Kroatien men hoppas att Sverige lyckas bra i den här turneringen.
Citera
2009-01-22, 16:46
Medlem
Jag har inte hängt med på allt som hänt innom handbollen på den sista tiden men att Makedonien nu ser ut att sparka hem Ryssland måste ju vara jävligt förvånande.
Citera
2009-01-22, 16:46
Bannlyst
Längtar till matchen ikväll, skulle vara kul ifall de spottade ner hela laget och inte endast Kim. Tändare samt en del mynt skulle vara kul att se spelarna träffas av. For the record, jag spottar med på dem.
Citera
2009-01-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Längtar till matchen ikväll, skulle vara kul ifall de spottade ner hela laget och inte endast Kim. Tändare samt en del mynt skulle vara kul att se spelarna träffas av. For the record, jag spottar med på dem.
När börjar matcherna igen? Alltså andra gruppspelet.
Citera
2009-01-22, 17:07
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Balkanpack, kan ge mig fan på att domarna inte håller för trycket.

Vad är det för jävla slödder som spottar på folk?

Tyvärr ofta en riktigt osportslig publik i Kroatien och Serbien...överkompensation för mindervärdeskomplex antagligen. Kroatiske förbundskaptenen borde innan match uppmana publiken på plats att sköta sig. Stor press på domarna...och en mycket svår match för Sverige mot det skickliga kroatiska laget. Försvarsspelet måste vara högklassigt rakt igenom och gårdagens naiva och slarviga spel framåt finns det inget som helst utrymme för. I denna match skulle nog Jernemyr ha behövts.
Sydkorea kanske slår ut Spanien förresten?
Citera
2009-01-22, 17:09
Moderator
Dretskols avatar
Såg att Makedonien nyss slog Ryssland med 36-30, detta betyder väl att ryssarna missar avancemang?
Citera
2009-01-22, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Hoppas verkligen Sverige vinner och att publiken spottar på pisslaget Kroatien
Citera
2009-01-22, 17:33
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Såg att Makedonien nyss slog Ryssland med 36-30, detta betyder väl att ryssarna missar avancemang?

Ja, ryssarna gör en fiaskoinsats igen, trots att de kämpade sig till oavgjort mot Tyskland i första matchen. Starkt av Makedonien att ta sig vidare efter att ha förlorat sin första match (mot Tunisien) - vinster mot Polen och Ryssland efter det.
Citera
2009-01-22, 17:57
Medlem
Spawnisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jisc
Någon som vet var jag kan se matchen ikväll online någonstans? Kollade på http://atdhe.net/index.html men där ser det ut som det bara visas de tidiga matcherna...
tv4?
Citera
2009-01-22, 18:07
Medlem
Ezzelinos avatar
Danmark spelar ju mot Norge om gruppsegern i grupp D samtidigt som Sverige möter Kroatien. Norrmännen pressade efter att ha uddamålsförlorat mot de ojämna serberna i går:

http://en.wikipedia.org/wiki/2009_World_Men%27s_Handball_Championship
Citera
2009-01-22, 18:26
Medlem
M030s avatar
Så dumnt, matchen börjar ju inte förren 20.30 och här har man laddat upp med diverse onyttigheter till 18.30 helt i onödan, besvikelsen är total
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in