2013-12-20, 18:30
Moderator
Dretskols avatar
De spelarna som varit drivande och framför kritiken: Ahlm, Gulldén, Torstenson, Ågren, Wallén, Jacobsen, Ågren och Roberts.

Enligt TV4.
Citera
2013-12-20, 20:06
Medlem
rewnken88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Vilken skvallerkärring! Och sån´t ska han väl inte ta upp på en föreläsning? OK, om han nu tycker så om damidrottare generellt, men att prata skit om sitt eget lag är verkligen dåligt.

Nämnde han vilka det var oxå?

F ö: dom var alltså mera framgångsrika när de fysiska kraven var mindre och blev sämre när de fysiska kraven ökade, enligt din mening?

Han sa inte detta rätt ut. Han sa att han startat diskussionen inom förbundet och börjat utarbeta kravmallar för alla landslag både dam och juniorlandslag. Han sa även att de tränas för lite fys inom handbollen generellt. Så skulle inte kalla de skvaller utan snarare att jag vinklade de han tog upp på föreläsningen, de behöver ju inte heller vara sant utan de är endast mina egna teorier.
Citera
2013-12-20, 22:12
Medlem
B-Dawks avatar
Flyttade in tråden kring Torbjörn Klingvall hit.

/Mod
Citera
2013-12-20, 22:20
Moderator
Dretskols avatar
Brasilien i final! (!!!), det såg man inte komma på förhand. Möter hemmanationen Serbien på söndag.
Citera
2013-12-20, 23:21
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Brasilien i final! (!!!), det såg man inte komma på förhand. Möter hemmanationen Serbien på söndag.

Efter gruppspelet trodde jag faktiskt att Brasilien skulle ta sig till finalen. Jag förmodade att det skulle bli Norge de ställdes mot, men tyvärr höll inte nerverna mot de psykotiker och spelförstörare som obligatoriskt befolkar läktarna i ett Balkanmästerskap i handboll. Deras laserpekare och ständiga vrålande ackompanjerat av kastade saker när saker och ting går deras lag emot gör att ett ultimatum borde ställas nästa gång ett Balkanland är tänkt att arrangera ett mästerskap: se till att publiken sköter sig klanderfritt, i annat fall får ni spela inför tomma läktare resten av turneringen.
Citera
2013-12-21, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Efter gruppspelet trodde jag faktiskt att Brasilien skulle ta sig till finalen. Jag förmodade att det skulle bli Norge de ställdes mot, men tyvärr höll inte nerverna mot de psykotiker och spelförstörare som obligatoriskt befolkar läktarna i ett Balkanmästerskap i handboll. Deras laserpekare och ständiga vrålande ackompanjerat av kastade saker när saker och ting går deras lag emot gör att ett ultimatum borde ställas nästa gång ett Balkanland är tänkt att arrangera ett mästerskap: se till att publiken sköter sig klanderfritt, i annat fall får ni spela inför tomma läktare resten av turneringen.

Tyckte jättesynd om norskorna där. Helt ofattbart hur dåligt serberna betedde sig, speciellt med laserpekarna. Deras vrål och burop bör man nästan ha vant sig vid i och med att det varit så sen sport introducerades på Balkan, men det där med laserpekarna borde fan helt klart leda till att publiken stängs av.
Citera
2013-12-21, 11:56
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rewnken88
Han sa inte detta rätt ut. Han sa att han startat diskussionen inom förbundet och börjat utarbeta kravmallar för alla landslag både dam och juniorlandslag. Han sa även att de tränas för lite fys inom handbollen generellt. Så skulle inte kalla de skvaller utan snarare att jag vinklade de han tog upp på föreläsningen, de behöver ju inte heller vara sant utan de är endast mina egna teorier.

OK, då förstår jag och han hamnar i lite bättre dager /C
Citera
2013-12-22, 16:52
Medlem
Markmags avatar
Citat:

De tar nog hem det. Gillar att höra danske tränaren prata portugisiska med dansk klang.
Citera
2013-12-22, 17:32
Medlem
Kul med ett utomeuropeiskt land i en VM final. Måste vara första gången va?

Förövrigt är jag mycket imponerad av Skövdes försvarsspel mot Kristianstad. Iallafall första kvarten.
Marcus Olsson i Kristianstad måste vara världens ojämnaste spelare genom alla tider, alla kategorier. Idag är han ojämn på fel håll
Heja Krilletown!
Senast redigerad av WhenThingsGoWrong 2013-12-22 kl. 17:35.
Citera
2013-12-22, 18:10
Moderator
Gromguttens avatar
En matchtråd borde ju finalen vara värd.

(FB) VM-Final Brasilien - Serbien 22 december 17.00
Citera
2013-12-22, 20:04
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
De spelarna som varit drivande och framför kritiken: Ahlm, Gulldén, Torstenson, Ågren, Wallén, Jacobsen, Ågren och Roberts.

Enligt TV4.

Klart som fan Gulldén var en av dom som klagade. Hon gnäller fan mej jämt så fort hon får chansen.
Citera
2013-12-22, 23:10
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

De skøtte sig bra idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in