2009-03-08, 14:22
Medlem
Färgienhinks avatar
någon som har prövat meskalin ampuller som finns nu, eller om ni har prövat det förut?

hur är det jämfört med vanlig meskalin rusmässigt?
Citera
2009-03-08, 15:23
Medlem
Illuzionzs avatar
Visst är det Lophophora williamsi som är den starkaste eller är jag helt ute och cyklar? Sen hur är det enklast att dosera dessa? Skära upp och sen väga skivorna/bitarna antar jag, men hur många gram är en stark dos, mellan dos osv? Och hur skär man upp dom bäst?
Citera
2009-03-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Visst är det Lophophora williamsi som är den starkaste eller är jag helt ute och cyklar? Sen hur är det enklast att dosera dessa? Skära upp och sen väga skivorna/bitarna antar jag, men hur många gram är en stark dos, mellan dos osv? Och hur skär man upp dom bäst?

Vet inte vilken ovannämnda kaktus är men på san pedro krävs det ca 700gram kaktus för en stark tripp... Ganska mycket kaktus att kränga:P
Citera
2009-03-08, 15:44
Medlem
Halmgriss avatar
Ska det här föreställa en FAQ?
Få tag i Arkomann, Nemesis lr _Alprazolam så kan dom ng fixa till det här ._.
Citera
2009-03-08, 16:22
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezeriil
Vet inte vilken ovannämnda kaktus är men på san pedro krävs det ca 700gram kaktus för en stark tripp... Ganska mycket kaktus att kränga:P

Det ska vara peyote.
Citera
2009-03-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Ska det här föreställa en FAQ?
Få tag i Arkomann, Nemesis lr _Alprazolam så kan dom ng fixa till det här ._.
Tycker det var en utmärk FAQ nu när drogen inte är så värst populär här i Sverige....
Vad är det som saknas enligt ditt expertutlåtande?
Citera
2009-03-09, 13:55
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:

Någon som kan svara på dessa frågor?
Citera
2009-03-09, 16:58
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Någon som kan svara på dessa frågor?
det stämmer att det är den starkaste. orkar du göra en extraktion blir det lättare att dosera, tror det är ganska svårt att gissa hur hög halt meskalin det finns i just din kaktus.
lite erowid info: http://www.erowid.org/chemicals/mescaline/mescaline_dose.shtml
Citera
2009-03-09, 17:32
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
det stämmer att det är den starkaste. orkar du göra en extraktion blir det lättare att dosera, tror det är ganska svårt att gissa hur hög halt meskalin det finns i just din kaktus.
lite erowid info: http://www.erowid.org/chemicals/mescaline/mescaline_dose.shtml

Okej men brukar man inte säga att man ska äta ** g torkad kaktus för att få mycket effekt till exempel?
Citera
2009-03-09, 17:38
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Okej men brukar man inte säga att man ska äta ** g torkad kaktus för att få mycket effekt till exempel?
möjligt, men den mängden känner jag tyvärr inte till.
Citera
2009-03-11, 22:01
Medlem
Vad tycker ni om att kombinera Meskalin med andra droger, har mesklain (san pedro och inte the good stuff(peyote)) och har gjort några trippar på meskalin förut och vill nu göra något annat. LSD rekommenderas av vissa men det kan jag knappast få tag i där jag bor. Kratom kanske? Jag har tjack också men den kombinationen tilltalar mig inte så mycket.
Citera
2009-03-11, 22:06
Medlem
Citat:

Saken är att den mängden är väldigt hög. Räkna med ett halvt kilo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in