Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-13, 22:59
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noot
Upplever ni att det får bättre effekt om man lyckas att inte spy?
Hört att CBD kan hjälpa mot illamåendet, men det kanske knappt har någon effekt i detta fallet.
Du ska spy, det är en del i det hela. Ju.
Citera
2021-09-20, 17:30
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Har för mig att det finns nån tråd på MM

Vad står MM för?
Citera
2021-09-20, 19:35
  #459
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Vad står MM för?
Magiska molekyler
Citera
2021-09-25, 19:59
  #460
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Hade velat testa Meskalin länge men kunde först få tag på den för ett tag sedan, synd att min medicin (abilify) blockade all effekt.
Citera
2023-09-18, 14:49
  #461
Medlem
nakamotos avatar
Läste att man behöver äta 6-8 peyote kaktusar för att få bra effekt? Stämmer det, låter ju skitmycket.. Sett att man emellertid kan köpa dem inrikes..
Citera
2024-01-24, 16:11
  #462
Medlem
LisochLoss avatar
Hur blir det om man gör meskalin-honung, smakar det ok eller blir det ännu värre? Nån som testat?
Citera
2024-02-03, 22:48
  #463
Medlem
Brashears avatar
Jag har hört att meskalin skall tas dagtid utomhus men är det verkligen en bra idé? Jag har tänkt prova en stark dos San pedro ganska så snart och undrar om det är bäst att ta det utomhus i en särskild miljö eller om det är bäst att ta den inomhus hemma?
Citera
2024-04-15, 06:49
  #464
Medlem
LisochLoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brashear
Jag har hört att meskalin skall tas dagtid utomhus men är det verkligen en bra idé? Jag har tänkt prova en stark dos San pedro ganska så snart och undrar om det är bäst att ta det utomhus i en särskild miljö eller om det är bäst att ta den inomhus hemma?

Hur gick det för dig? Tycker meskalinet är rätt lätt att bete sig på, även vid stark dos. så föredrar alla gånger att ta på dagtid och lulla runt utomhus. Behöver inte va nån särskild miljö, bara det känns bekvämt. Solljus är alltid trevligt. Kanske vid nån mysig sjö, hav eller skog.

Har du nån som kan köra dig, eller om det är ok gångavstånd till dit du vill så fungerar det bra att börja trippa hemma för att se hur det känns och sen förflytta dig.
Citera
2024-04-16, 16:43
  #465
Medlem
Brashears avatar
Jag tog det hemma men fick knappt några effekter förutom utvidgade pupiller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback