Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Okej men brukar man inte säga att man ska äta ** g torkad kaktus för att få mycket effekt till exempel?
Tja EDIT sålde ju förut torkad peyote där 20 gram räknades som en dos. Problemet är fortfarande att när du odlar hemma så kan meskalinhalten variera kraftigt och jag skulle gissa på att din peyote är potentare än vad deras var (eftersom dom använde sig av blomsteraffärs-versionen).
Citat:
Ursprungligen postat av Cassadaga
Vad tycker ni om att kombinera Meskalin med andra droger, har mesklain (san pedro och inte the good stuff(peyote)) och har gjort några trippar på meskalin förut och vill nu göra något annat. LSD rekommenderas av vissa men det kan jag knappast få tag i där jag bor. Kratom kanske? Jag har tjack också men den kombinationen tilltalar mig inte så mycket.
Inte med kratom i alla fall, det är en sak som är säker. Kör på gamla hederliga receptet med cannabis och lustgas. Om du inte tycker detta "räcker" så är du förmodligen den första i världen

Ta det lugnt med lustgasen bara eftersom du inte är så erfaren med meskalin och det är lätt hänt att du får dåliga upplevelser ifall du inte är beredd.
Edit: 20 gram var det EDIT sålde, skrev 15 först