Det värsta med Filip tycker jag i så fall är hans skägg som typ är plockat med pincett eller nåt. För övrigt tycker jag att varken Filip eller Fredrik klär sig snyggt, men i alla fall inte så fult så att man stör sig på det (som t. ex Patrick Ekwall gör).
Filip och Fredrik har gjort mycket bra för svensk TV (värdelösa myggan är väl helt enkelt undantaget som bekräftar regeln) och jag tycker det är lite löjligt att sitta och klanka ner på Filips ansikte och kropp likt en smygbög, inte för att det stör mig väldigt mycket men ändå, det känns ovidkommande. Det viktiga är vad dom har gjort och hittills är det mesta dom gjort riktigt bra.
Haha ja filip klär sig dåligt. Det bekräftades nyligen i senaste avsnittet av boston tea party, där han rättades av en i expertpanelen då han hade nedersta knappen stängd på sin väst
Det värsta med Filip tycker jag i så fall är hans skägg som typ är plockat med pincett eller nåt. För övrigt tycker jag att varken Filip eller Fredrik klär sig snyggt, men i alla fall inte så fult så att man stör sig på det (som t. ex Patrick Ekwall gör).
Filip och Fredrik har gjort mycket bra för svensk TV (värdelösa myggan är väl helt enkelt undantaget som bekräftar regeln) och jag tycker det är lite löjligt att sitta och klanka ner på Filips ansikte och kropp likt en smygbög, inte för att det stör mig väldigt mycket men ändå, det känns ovidkommande. Det viktiga är vad dom har gjort och hittills är det mesta dom gjort riktigt bra.
Tycker definitivt att han jobbat upp sin stil oerhört mycket sedan high chaparall-tiden.
Nä, förstår verkligen inte kritiken mot hans KLÄDSTIL. Just den är det absolut inget fel på, han har en snygg frisyr också. Skägget kan han iofs fixa, iaf stumpen han har nedanför läöpparna, men bortsett från det så.
Sen att han inte har världens snyggaste hållning eller världens mest vältränade kropp är en annan sak och har inget med klädstilen att göra. Han har ju gått ner en hel del i vikt på senare år om jag inte har helt fel. Avundsjuk kritik ifrån er, tycker jag. Säger inte att han är någon Evert Taube eller Frank Sinatra, men han kan fan klä sig helt ok.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!