2007-11-12, 00:43
Medlem
Intressant tråd.
Killen är helt enkelt märkesfixerad, inget fel vid det.
Filips ansikte och kropp klär inte nått.

De han möjligen passar bra i är vanlig vit t-shirt och jeans och sneakers.
samt svart kostym.

här har ni bilder:
http://www.stureplan.se/frame.php?ma...g=Filip+Hammar

de jag mest undrar vem får mest fitta,
fredrik eller filip?
Citera
2007-11-12, 01:18
Medlem
Georg Lagers avatar
Det värsta med Filip tycker jag i så fall är hans skägg som typ är plockat med pincett eller nåt. För övrigt tycker jag att varken Filip eller Fredrik klär sig snyggt, men i alla fall inte så fult så att man stör sig på det (som t. ex Patrick Ekwall gör).

Filip och Fredrik har gjort mycket bra för svensk TV (värdelösa myggan är väl helt enkelt undantaget som bekräftar regeln) och jag tycker det är lite löjligt att sitta och klanka ner på Filips ansikte och kropp likt en smygbög, inte för att det stör mig väldigt mycket men ändå, det känns ovidkommande. Det viktiga är vad dom har gjort och hittills är det mesta dom gjort riktigt bra.
Citera
2007-11-12, 05:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Intressant tråd.

fredrik eller filip?

trots att filip hammar ser mer dvärglik buteljformad och råttlik ut

tror jag ändå han har en lite mer rå snuskig drivighet över sig som gör att han får mer fitta. men detta är rena sprkulationer
Citera
2007-11-12, 23:20
Medlem
Haha ja filip klär sig dåligt. Det bekräftades nyligen i senaste avsnittet av boston tea party, där han rättades av en i expertpanelen då han hade nedersta knappen stängd på sin väst
Citera
2007-11-12, 23:34
Medlem
Yules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
fredrik eller filip?

Filip. Fredrik är ju gift O ni vet vad som händer när man gifter sig
Citera
2007-11-12, 23:37
Medlem
Väntade bara på att denna tråd skulle dyka upp..
Ja helt klart ser han förjävlig ut
Den där dunjackan glömmer jag sällan sick:19:
Citera
2007-11-13, 01:44
Medlem
Han har för ful kroppsbyggnad om man får säga så... Inget sitter ju fan snyggt på han.
Citera
2007-11-14, 09:02
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Det värsta med Filip tycker jag i så fall är hans skägg som typ är plockat med pincett eller nåt. För övrigt tycker jag att varken Filip eller Fredrik klär sig snyggt, men i alla fall inte så fult så att man stör sig på det (som t. ex Patrick Ekwall gör).

Filip och Fredrik har gjort mycket bra för svensk TV (värdelösa myggan är väl helt enkelt undantaget som bekräftar regeln) och jag tycker det är lite löjligt att sitta och klanka ner på Filips ansikte och kropp likt en smygbög, inte för att det stör mig väldigt mycket men ändå, det känns ovidkommande. Det viktiga är vad dom har gjort och hittills är det mesta dom gjort riktigt bra.

Får nog lov att hålla med dig här.
Citera
2007-11-14, 21:11
Medlem
91:an Karlssons avatar
Tycker definitivt att han jobbat upp sin stil oerhört mycket sedan high chaparall-tiden.

Nä, förstår verkligen inte kritiken mot hans KLÄDSTIL. Just den är det absolut inget fel på, han har en snygg frisyr också. Skägget kan han iofs fixa, iaf stumpen han har nedanför läöpparna, men bortsett från det så.

Sen att han inte har världens snyggaste hållning eller världens mest vältränade kropp är en annan sak och har inget med klädstilen att göra. Han har ju gått ner en hel del i vikt på senare år om jag inte har helt fel. Avundsjuk kritik ifrån er, tycker jag. Säger inte att han är någon Evert Taube eller Frank Sinatra, men han kan fan klä sig helt ok.
Citera
2009-12-09, 16:19
Medlem
_abous avatar
Är det bara jag, eller är den här slipsen jävligt fel till skjortan?

http://img15.imageshack.us/img15/130...vadtnktedu.png
Citera
2009-12-09, 16:31
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou

Nej, inte bara du!
Citera
2009-12-09, 16:52
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou

Det var inte klockrent matchat. Dock är nog knuten det värsta. Skjorta och kavaj är ju inte heller 100 tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in