Det var inte klockrent matchat. Dock är nog knuten det värsta. Skjorta och kavaj är ju inte heller 100 tillsammans.
Vad var det med kragen som gjorde att den inte passade med kavajslagen? Tog en snabb titt förut (länken verkar inte funka längre) och jag såg inget uppenbart fel i det avseendet. I övrigt var det dock rätt horribelt...
Vad var det med kragen som gjorde att den inte passade med kavajslagen? Tog en snabb titt förut (länken verkar inte funka längre) och jag såg inget uppenbart fel i det avseendet. I övrigt var det dock rätt horribelt...
Det kan vara att han sitter ner, men det ser ut som om skjortkragen är alldeles för liten. Den går så att säga inte kant i kant med kavajslaget.
Tittade igen och förstår vad du menar, men jag tror att det beror på att han sitter ned med uppknäppt kavaj.
För övrigt håller jag nog med TS. Mannen ska föreställa vara någon slags stilmässig förebild men gör mest bort sig. Hur kommer det sig att så fort yngre programledare och TV-personligheter ska "klä upp sig" lite så blir det clown-skrikigt med illröda tighta byxor osv? Vill de framkalla epilepsi hos TV-tittarna? Går det hem hos tjejer? Fram för en lite mer nedtonad klassisk stil...
Slipsen är helt fel till den där skjortan tycker jag. Skjortan är så färggrann och basen som är vit försvinner helt i alla tjocka ränder av rosa och rött. Slipsen ser således ljusare ut än skjortan vilket är fel. Med en sån där skjorta bör man nog välja en ytterst diskret slips för att undvika att det blir för mycket.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!