• 4
  • 5
2009-12-09, 21:33
Medlem
selusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det var inte klockrent matchat. Dock är nog knuten det värsta. Skjorta och kavaj är ju inte heller 100 tillsammans.

vad brukar du ha under din kavaj då ?
wife beater linne från ed hardy ?
Citera
2009-12-09, 21:53
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
vad brukar du ha under din kavaj då ?
wife beater linne från ed hardy ?
Skjorta med en krage som faktiskt är anpassad efter kavajens slag.
Citera
2009-12-10, 19:23
Medlem
selusts avatar
Citat:
Skjorta med en krage som faktiskt är anpassad efter kavajens slag.

haha

ok
Citera
2009-12-11, 00:54
Medlem
Heinkels avatar
Citat:
Det var inte klockrent matchat. Dock är nog knuten det värsta. Skjorta och kavaj är ju inte heller 100 tillsammans.
Vad var det med kragen som gjorde att den inte passade med kavajslagen? Tog en snabb titt förut (länken verkar inte funka längre) och jag såg inget uppenbart fel i det avseendet. I övrigt var det dock rätt horribelt...
Citera
2009-12-11, 08:51
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinkel
Vad var det med kragen som gjorde att den inte passade med kavajslagen? Tog en snabb titt förut (länken verkar inte funka längre) och jag såg inget uppenbart fel i det avseendet. I övrigt var det dock rätt horribelt...
Det kan vara att han sitter ner, men det ser ut som om skjortkragen är alldeles för liten. Den går så att säga inte kant i kant med kavajslaget.
Citera
2009-12-11, 09:05
Medlem
Heinkels avatar
Tittade igen och förstår vad du menar, men jag tror att det beror på att han sitter ned med uppknäppt kavaj.

För övrigt håller jag nog med TS. Mannen ska föreställa vara någon slags stilmässig förebild men gör mest bort sig. Hur kommer det sig att så fort yngre programledare och TV-personligheter ska "klä upp sig" lite så blir det clown-skrikigt med illröda tighta byxor osv? Vill de framkalla epilepsi hos TV-tittarna? Går det hem hos tjejer? Fram för en lite mer nedtonad klassisk stil...
Citera
2009-12-11, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Är det bara jag, eller är den här slipsen jävligt fel till skjortan?

http://img15.imageshack.us/img15/130...vadtnktedu.png

Slipsen är helt fel till den där skjortan tycker jag. Skjortan är så färggrann och basen som är vit försvinner helt i alla tjocka ränder av rosa och rött. Slipsen ser således ljusare ut än skjortan vilket är fel. Med en sån där skjorta bör man nog välja en ytterst diskret slips för att undvika att det blir för mycket.
Citera
2018-03-20, 22:03
Medlem
Är det bara jag som stör mig och får obehagskänslor på Filips skäggklippning och hur han rakat det när man ser från sidan?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in