Citat:
Så här skrev jag ifall du inte råkar minnas:
Ursprungligen postat av Majava
Det handlar inte om att det ska vara smällar, det handlar om att det ska vara smällar som med största sannolikhet är bomber. Nej, jag har inte letat efter videor som påvisar explosioner: du kommer med psåtåendet så då får du backa upp det med bevis. Det är inte min uppgift att bevisa dina teorier.
Det är ganska talande för vakthundarnas mentalitet att i en diskussion gällande eventuella sprängladdningar i WTC helt ignorera filmen som visar på att det smällde ordentligt där i krokarna.
Jag kommenterade själva föreställningen jag såg framför mig här på FB. Jag påstod inte att det var sprängladdningar i WTC, men annars kan vi ju alltid köra på beprövat manér där du skall förklara vad smällarna berodde på, och om du inte gör det så får jag förfölja dig under ett års tid med att du har en fråga att svara på. Det är inget jag direkt går igång på, men om du föredrar det viset så kan jag väl offra mig för din skull.
Citat:
Vafalls? Det där var ju bara lite humor. Om du inte tror att jag har kommit med personangrepp tidigare så kan du ju alltid fråga elgiganten. Don efter person heter min melodi.
Du har missförstått mig. Jag menade bara att du argumenterar vettigt och kommer inte med personangrepp, förrän nu.
Citat:
Om jag ska vara ärlig så tror inte jag heller det, men man vet aldrig, det kanske sitter några sugrörsblåsande stackare här och skrattar åt min foliehatt.
Jag tror inte någon här är CP faktiskt.