2007-12-06, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Keep up the good work. Du har dem upptryckta mot väggen med blottad strupe och brallorna nere. Snart har du vunnit. Den här knipan tar de sig aldrig ur skall du se.

Ouch! Den där måste gjort riktigt ont på dem. En rak höger rakt i deras logiska solar plexus. Du kontrar varje fråga med benhård odiskutabel fakta! You. The champ!

Är du ironisk månne.......

Dr Tinnitus
Citera
2007-12-06, 21:52
Medlem
Gronabuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Och bara för de ligger på internet så är det helt sant?

Nej? men därimot så tror jag det är ett faktum att byggnaden som fick en järnbalk i sej är verklighet.

Citat:
Förövrigt har jag googlat på world trade center, jag har sökt på youtube men kan inte hitta någon bild där järnbalkar flyger uppåt.
länka gärna.

Tanka loose change final cut, borde fnnas ett inslag där. även om det finns lite otydliga grejer i filmen så finns det konkreta grejjer också..

Citat:
En av dom största sakerna som trhuthers rörelsen gick på om förrut var att kaparna inte fanns med på passagerarlistorna (eftersom dom inte kunde skilja på listorna, och ta fram rätt lista)

Maan have i been asleep
Citera
2007-12-06, 21:59
Medlem
Dr. Katzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Och dina lögner som nedan följer tycker DU är konstruktiva????????

Du vet???

Då kanske DU skall ta och läsa lite rapporter som finns om detta och sedan återkomma, för du är inte bara okunnig utan högst orealistisk i ditt sätt att resonera.

Bara för att DU inte sett något så betyder inte det att dessa rapporter INTE finns.

Sen kritiserar du redan NIST UTAN att ha läst rapporterna, detta sorterar du också in i ditt fack för konstruktiva debatter??????????

Gå till www.fema.gov
www.nist.gov

Dessa 2 adresser torde hålla dig upptagen i ett antal dagar. Där finns det du efterfrågar. Dom har bra sökfunktioner.

Är ingen hemlighet att NIST bara tittade fram till "collapse inititaion" så spelar ingen roll hur länge jag letar på de sidorna du nämner.
Citera
2007-12-06, 22:00
Medlem
Gronabuddahs avatar
Dr tinnitus: va kul och se att du svarar på mina frågor..

För att svara på skiten du nyss skrev. Jag hör till den gruppen människor som tror största delen av jorden styrs i mörket av satans dyrkare(luciferians) och jag vet redan idag, även fast jag bara är och skrapar lite på toppen av isberget att tentacklerna sträcker sej djupt och långt. alltså utgår jag från att personal registret hos satans sunderhuggare är rätt så stort och kan vara allt från ett ögonvittne vid haveri plattsen till amerikas president.
Citera
2007-12-06, 22:01
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
Nej men märken i marken efter planets (som åkte i 90 grader?) vingar skulle va fint. Helt seriöst, det finns bara en stor ojämn grop utan grejjer i den? vart tog allt vägen Hur kan du lita på en haverikommition du inte vet ett skit om vilka människor som sitter vid ledningen är?

Men snälla vi har förklarat att mycket hamnade under marken.

Gropen är ju full med bråte. http://stj911.org/evidence/docs/P200059_1.jpg

Ja visst hela kommissionen kan vara köpt av regeringen, det brukar vara det argumentet som återkommer mest hos konspiratörerna. Utan bevis dock.

Vi har plan som rapporteras blivit kapade. Senare rapporteras att ena planet kraschade i Shanksville. 95% av planet återfanns. Vad är problemet?
Citera
2007-12-06, 22:05
Medlem
Dr. Katzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Samma konstruktiva sätt igen??????

Du har läst på en hemsida som har läst NIST rapporten som du nu tycker är skum.

Inte läge att skaffa dig en EGEN uppfattning istället för att ANDRA skall göra det åt DIG.

Patetiskt sätt att föra en debatt!!!!!

Varken du eller jag kommer läsa igenom NISTs hela rapport så sluta spela.

Ja jag har läst och lyssnat mig fram till vad jag skriver. Kan du referera till något/någon som hävdar att NIST går längre än initieringen av kollapsen?

Återigen så är det ingen hemlighet att NIST inte avhandlade WTC7 i ovan nämnda rapport. De har dock lovat att det skulle komma information som dock är numera minst 1 år försenat (eller om det kommit? Någon som vet?).
Citera
2007-12-06, 22:05
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Katz
Är ingen hemlighet att NIST bara tittade fram till "collapse inititaion" så spelar ingen roll hur länge jag letar på de sidorna du nämner.

Vadå "tittade"? NIST fick uppdraget att lösa gåtan - varför tornen rasade. Dom lyckades hitta en förklaring.

Dom har själv berättat i ett brev att försöka förklara hur hela kollapsen betedde sig är desto svårare. Eftersom det krävs en stor mängd olika parametrar och shit som jag inte har en aning om
Citera
2007-12-06, 22:06
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Återigen så är det ingen hemlighet att NIST inte avhandlade WTC7 i ovan nämnda rapport. De har dock lovat att det skulle komma information som dock är numera minst 1 år försenat (eller om det kommit? Någon som vet?).

Ska tydligen släppas i början av nästa år har jag för mig...
Citera
2007-12-06, 22:09
Medlem
Dr. Katzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Vadå "tittade"? NIST fick uppdraget att lösa gåtan - varför tornen rasade. Dom lyckades hitta en förklaring.

Dom har själv berättat i ett brev att försöka förklara hur hela kollapsen betedde sig är desto svårare. Eftersom det krävs en stor mängd olika parametrar och shit som jag inte har en aning om

Ja de hittade EN förklaringsmodel (till initetieringen av kollapsen). De fick dock anpassa sina modeller rätt hårt och som sagt, tvingades acceptera motsägelsefulla uppgifter (inom egna rapporten) för att få det att hålla ihop.

Då e vi överens?
Citera
2007-12-06, 22:11
Medlem
Gronabuddahs avatar
Försöksdjur: haha ja kolla bilden, ser du nått speciellt eller ? Nej, jag tror inte man kan muta många med pengar mot människoliv därimot så kan personerna i haverikommitionen ha samma verklighetsuppfattning och strövar åt samma mål. som resterande människor i scull and bones.
På tal om planets passagerare.. fanns det några kroppar vid plattsen?

Är det nån som vet vad är det här snacket om att nån flygplatts i usa skulle ha evakueradts nånstans i (seatle(stavning?) tror jag) för att ett plan skulle landa med passagerarna från ett av planen som skulle ha krashat?
Citera
2007-12-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
Jag sa ju det tre stycken utplacerad bitar, du menar att du köper det koncepter för tre bitar och miljontals småbitar? Då kommer motfrågan; hur kan du va säker på att delarna som låg utsprida över en kilometer(har hör att det till och med ska hanlda om mil) och dom tre stora bitarna kan bilda ett plan?

jätte tydlig och bra video, verkligen.. det som var intressant i det här fallet hade varit att sett vad som låg kvar EFTER röken(!) Om du läste så stog det även att materialet den körde in i var värmeabsorberande(vilken KAN ha en inspelande roll) dålig information och lättköpta argument. ge mej nått bättre

Normalt förfarande vid t ex flygplanskrascher, för att kunna få fram orsaken till haveriet, är att samla in alla bitar man finner efter planet, och sätta samman dem igen så det bildar ett plan. Så, man kan faktisk välja att "bygga" ihop planet igen av funna delar.

Sen är det så att i princip varenda del i ett flygplan har ett unikt nummer inskrivet på delen. Detta för att man sedan med den dokumentation som finns över planet, ska kunna spåra alla delar, vilket plan det kommer ifrån m.m.

Om du sen inte kan presentera några hårda bevis på utplacerade delar, mer än dina korkade tomma påståenden, så blir dina påståenden bara det trams det är.

Dr Tinnitus
Citera
2007-12-06, 22:15
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ja de hittade EN förklaringsmodel (till initetieringen av kollapsen). De fick dock anpassa sina modeller rätt hårt och som sagt, tvingades acceptera motsägelsefulla uppgifter (inom egna rapporten) för att få det att hålla ihop.

Då e vi överens?

Vi är överrens om att dom hittade en förklaringsmodell. Sen hur mycket dom fick anpassa sina modeller vet jag ej. Tidigare i tråden sas det att NIST anpassade sina modeller efter obeservationer och tester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in