Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Har det kommit någon vettig förklaring varför man inte har släppt på resten av övervakningaskamerorna runt Pentagon? Jag har setet glodd på dom där filmrutorna som har släpps. Jag kan inte se nått flygplan hur mycket jag än försöker anstränga mig.
Hela grejer påminner lite om den där filmen som hemligstämplades i samband med mordet på JFK. När den väl släpptes så ser man ju tydligt att han blev skjuten snett framifrån.
Man tycker dom borde ha lärt sig att öppenhet är bra för att slippa folks funderingar.
1. Videobanden (om de nu innehåller något av substans) har varit föremål för en rättegång och kan därmed under tiden inte visas för allmänheten. Jag har i förra tråden redovisat vilka videokameror som har fångat vad, vid tillfälle kan jag leta upp det inlägget igen.
2. Fel tråd egentligen, men att JFKs huvud beter sig som det gör har sin naturliga förklaring. Sök där så finner du svaret. För ett tag sedan drogs min nyfikenhet till att kolla på en videofilm på en person som sköt sig själv i huvudet, kroppen slog till en början mot det hållet som han höll pistolen. Äh, dåligt beskrivet, kolla andra tråden istället.