Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Maaaaa...men vad säger att de geologiska rapporterna du stödjer detta på inte är köpta av GWB? Det är ju....möjligt?
Jodå jag hörde att de även tog med smältverk från första början. Men kom ihåg att det var du som började med att utelämna att de även sa like lava, like a foundry. Du citerade enbart att de sa "molten steel" och skippade resten av citatet. Underligt att du nu skall vända på det till att vi/jag skulle utelämnat något. Vi/jag gör precis som konspirationssidorna gör. Tar med det som "bevisar" vår ståndpunkt och skippar de delar som inte nödvändigtvis gör det.
Skall jag ta det som ett erkännande för att du kan utesluta vittnesmål och citat och att man nödvändigtvis inte behöver tolka allt bokstavligt?
Pytt du är.
Eller så var brandmannen så dum att han trodde att alla metaller som flöt var stål? Vet vi den här brandmannens kunskaper i metallurgi och med säkerhet kan säga att han kunde bedöma metaller i smält form?
Jodå jag hörde att de även tog med smältverk från första början. Men kom ihåg att det var du som började med att utelämna att de även sa like lava, like a foundry. Du citerade enbart att de sa "molten steel" och skippade resten av citatet. Underligt att du nu skall vända på det till att vi/jag skulle utelämnat något. Vi/jag gör precis som konspirationssidorna gör. Tar med det som "bevisar" vår ståndpunkt och skippar de delar som inte nödvändigtvis gör det.
Skall jag ta det som ett erkännande för att du kan utesluta vittnesmål och citat och att man nödvändigtvis inte behöver tolka allt bokstavligt?
Pytt du är.
Eller så var brandmannen så dum att han trodde att alla metaller som flöt var stål? Vet vi den här brandmannens kunskaper i metallurgi och med säkerhet kan säga att han kunde bedöma metaller i smält form?
1.Att det inte finns en vulkan beror på att det aldrig någonsin varit utbrott under WTC. Sen spelar det ingen roll om de var köpta, fakta talar för sig.
2.Eftersom jag fattade att liknelsen med lava var bara för att beskriva floderna av smält stål, eller vad det nu var. Men det förstod till och med du?
3.Det du diskuterar är inte relevant till vad jag skriver. Vulkaner och ost kan inte liknas vid nåt av det jag har postat om.
4.Jag är till skillnad från denna samling sorgliga troende och foliehattar helt neutral och vill bara ha fram fakta och vad som hände. Att se alla patetiska undanmanövrar och kringsnack för att komma ifrån ämnet känns som att föra diskussion med en vägg.
5.Jag tjatar fortfarande om, var öppen, uteslut INGET som inte är fullt bevisat än. Men det är det ni gör, precis hela tiden.
6.Jag tänker fortsätta med en annan debatt där folk är mer seriösa och öppna.