Citat:
withnonam3... jag vet att du misstror många delar av de officiella slutsatserna kring 9/11 och lutar mer åt missil än flygplan gällande Pentagon, men vad jag minns brukar du hålla en relativt sund nivå av källkritik så jag blir förvånad över att du sänker dig så här lågt.Den här videon som var resultatet av en stämning och sedan blev offentlig visar vad (1:17)? Ser då knappast ut som en Boeing men återigen vill järngänget att vi ska tro det bara för att offentliga källor säger det. De som inte har reviderat B7s ras x antal gånger för att de blivit ertappade med lögner som tex förstyvningar alltså. Idioter.
För det första har den som redigerat den extremt lågupplösta filmen vid 1:49 samt 2:50 lagt in bilder av "utgångshålet", som är i tredje ringen ca 65 meter in från ytterfasaden, som om det är ingångshålet, kallar det litet (är i själva verket 3,7 meter i diameter) och undrar varför det saknar spår av motorerna och vingarna...
Vidare menas det att flygplanet egentligen är en kryssningsmissil (ca 5 meter × 0,5 meter) som till och med ska finnas filmad där den målats med American Airlines logga (3:05).
Längre än så lyssnade jag faktiskt inte.
Ställer du dig verkligen bakom så här låg nivå av svammel och uppenbara lögner?
Edit.
Kollade igen och insåg nu att det är det filmsnuttnen mellan 0:35 - 0:55 som offentliggjordes efter en stämning och ur den vinkeln syns det stora eldmolnet från kollisionen men inte själva flygplanet (eller missilen om du vill vidhålla det).
Den filmen kommer från en övervakningskamera på ett hotell och stämningen/offentliggörandet skedde år 2006...
https://m.huffpost.com/us/entry/35528
Resten av filmen har ingentingt att göra med vad som offentliggjordes efter stämningen och är åtminstone gällande hålet i Pentagon (såg inte längre än så) ett sammanklippt och lögnaktigt hopkok
Din tidshänvisning 1:17 kommer alltså inte från den efter stämning offentliggjorda filmen från hotellets övervakningskamera.
Jag vet inte om sekvensen vid 1:17 ens är en bekräftat äkta filmsekvens.
Senast redigerad av Prudent 2021-06-29 kl. 15:32.
Senast redigerad av Prudent 2021-06-29 kl. 15:32.