2018-11-30, 21:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Inte ett enda relevant bevis eller exempel rörande 911? Bara "frågeställningar" och grupphysteri? Vilken överraskning!
”Grupphysteri”. Lol. Du menar att Bush-administrationen ljög som borstbindare till det amerikanska folket om att Saddam Husein hade WMD’s, för att de var ”grupphysteriska”?

Du skämtar?
Citera
2018-11-30, 21:20
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Ett av de mest grundläggande sätten att visa det är att kunna visa upp en obruten chain of custody.

Hur det ser ut i andra fall där flygplan påstås har kapats och styrts in i mål på marken, vet jag inte. Jag vet bara att en juridisk process endast tillåter säkrade bevis, där chain of custody självklart är en integrerad del av bevisföringen.
Vad bra. Du behöver inte plocka fram något liknande exempel. Du behöver bara plocka fram ett enda exempel på haveriutredning där dina fantasirika krav på bevisföring skett. Ett exempel. Vilket som helst!
Citera
2018-11-30, 21:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
För att det var hans organisation som låg bakom attacken..
Var det inte CIA och Mossad som byggde upp den ’organisationen’/databasen över hågade jihadister för att ge Sovjet dess ”eget Vietnam” i Afghanistan?
Citera
2018-11-30, 21:21
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Inte ett enda relevant bevis eller exempel rörande 911? Bara "frågeställningar" och grupphysteri? Vilken överraskning!

Jag påpekar att jag tycker Onopono ser mycket som är motsägelsefullt och helt korrekt.
Speciellt hur wtc 7 gick ner där allt motstånd är borta. Jag har exakt samma syn. Varför ska jag behöva ge dig detta exempel när jag är ute efter att säga att jag tycker hen är klarsynt i mycket jag läser?
Om nu Gulf of Tonkin och Irak hände + mer..är det konstigt att folk är skeptiska?
Citera
2018-11-30, 21:23
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
”Grupphysteri”. Lol. Du menar att Bush-administrationen ljög som borstbindare till det amerikanska folket om att Saddam Husein hade WMD’s, för att de var ”grupphysteriska”?

Du skämtar?
Nej, jag menar att det är fånigt när ni ställer absurda beviskrav samtidigt som ni saknar konkreta bevis för något alls utav alla era korkade teorier och "frågeställningar".
Citera
2018-11-30, 21:26
Avstängd
Citat:
Vad bra. Du behöver inte plocka fram något liknande exempel. Du behöver bara plocka fram ett enda exempel på haveriutredning där dina fantasirika krav på bevisföring skett. Ett exempel. Vilket som helst!
Ja, 9/11 är ju lite speciellt på många sätt. Hur många ”liknande exempel” menar du att det finns historiskt? Där en hel folkrörelse och miljontals vanliga medborgare inte tror ett smack på vad som proklameras i den officiella förklaringen. Där inte ett enda bevis för att det faktiskt var respektive flight/plan som faktiskt kraschade på respektive plats, så här långt har presenterats till allmänheten?

Vet du något sådant exempel, utöver 9/11?
Citera
2018-11-30, 21:26
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Jag påpekar att jag tycker Onopono ser mycket som är motsägelsefullt och helt korrekt.
Speciellt hur wtc 7 gick ner där allt motstånd är borta. Jag har exakt samma syn. Varför ska jag behöva ge dig detta exempel när jag är ute efter att säga att jag tycker hen är klarsynt i mycket jag läser?
Om nu Gulf of Tonkin och Irak hände + mer..är det konstigt att folk är skeptiska?
Därför att det är en mycket korkad syn som går emot all tillgänglig bevisning och helt och hållet bygger på tro.

Nej, det är inte konstigt att vara skeptisk. Att bilda sin världsuppfattning på fantasier är dock enbart religiöst.
Citera
2018-11-30, 21:28
Avstängd
Citat:
Nej, jag menar att det är fånigt när ni ställer absurda beviskrav samtidigt som ni saknar konkreta bevis för något alls utav alla era korkade teorier och "frågeställningar".
Sedan när blev det ”absurt” att förvänta sig att anförda bevis faktiskt är de bevis som anförs?
Citera
2018-11-30, 21:28
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ja, 9/11 är ju lite speciellt på många sätt. Hur många ”liknande exempel” menar du att det finns historiskt?
Fattar du trögt eller spelar du bara dum? Du förväntas kunna presentera ett enda exempel på valfri haveriutredning som uppfyllt dina absurda krav på bevis.

Kan du det?
Citera
2018-11-30, 21:30
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Sedan när blev det ”absurt” att förvänta sig att anförda bevis faktiskt är de bevis som anförs?
Sen du började ställa absurda krav. Plocka fram ett exempel nu om det finns något din pajas.
Citera
2018-11-30, 21:34
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Därför att det är en mycket korkad syn som går emot all tillgänglig bevisning och helt och hållet bygger på tro.

Nej, det är inte konstigt att vara skeptisk. Att bilda sin världsuppfattning på fantasier är dock enbart religiöst.

Om vi inte hade svaren på Gulf of Tonkin och Irak så hade du varit ute på din sedvanliga mobbarturné gällande dom händelserna också. Ja jag får väl anta att du är igång och mobbar troende i nån forumdel. . .
Citera
2018-11-30, 21:38
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Om vi inte hade svaren på Gulf of Tonkin och Irak så hade du varit ute på din sedvanliga mobbarturné gällande dom händelserna också. Ja jag får väl anta att du är igång och mobbar troende i nån forumdel. . .
Använde man hologram eller drönare utklädda till passagerarflygplan och som var fyllda med med mördade passagerares kroppsdelar i Irak eller Gulf of Tonkin? Hade man futuristiska laserkanoner, betongätande termiter som både är ljudlösa och högljudda nog för onoponos lumpentränade granatöra?

Eller försöker du bara blanda bort korten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in