2016-06-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Herrejävlar vad efterbliven du är. Redan i den första länken i ditt eget inlägg om den kraschade navy seal-helikoptern så förklaras det att det är normalt och varför man transporterar så många navy seals i en och samma helikopter:
Det är inte normalt, lyssna på de som kan området
Citera
2016-06-08, 22:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
OT
Om en källa är trovärdig eller inte beror på vilken agenda de har. Det är exempelvis inte speciellt smart och titta på om ett partis politik är bra genom att läsa partiets hemsida. Skulle de däremot idka självkritik så blir informationen genast mycket trovärdig.

Kolla alltid ägare till media om man läser och försök leta upp informationen från andra källor med annan agenda

Aha, då kan du väl förklara varför History Channel som ägs till lika delar av Hearst och Disney (som du länkade till) är en bra källa, men ABC News (som jag länkade till) som också ägs av Disney inte är en bra källa?

Och på tal om andra källor så hade jag utöver de 2 amerikanska källorna
även en brittisk källa - the Guardian, men jag antar att det inte räknas heller?

Du är sannerligen synnerligen efterbliven på alla möjliga sätt..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-06-08 kl. 22:37.
Citera
2016-06-08, 22:39
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Och det skulle vara du då eller? Kan du nu vänligen sluta byta ämne från 911 till varenda oväsentlighet som din totala oförmåga att koncentrera dig erbjuder?

Tråden handlar inte lämpligt antal passagerare i en chinook-helikopter beroende på vilken typ av geografi man flyger över

Här kan du få lite citat från wikipedia angående andra kända krascher med samma helikoptertyp:
Citat:
On 11 September 1982, at an airshow in Mannheim, Germany, a United States Army Chinook (serial number 74-22292) carrying parachutists crashed, killing 46 people.
Citat:
On 6 November 1986, a British International Helicopters Chinook crashed on approach to Sumburgh Airport, Shetland Islands resulting in the loss of 45 lives
Citat:
On 2 June 1994, a RAF Chinook crashed killing 25 passengers and 4 crew
Senast redigerad av kurrekotte 2016-06-08 kl. 22:50.
Citera
2016-06-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och på tal om andra källor så hade jag utöver de 2 amerikanska källorna
även en brittisk källa - the Guardian, men jag antar att det inte räknas heller?

Du är sannerligen synnerligen efterbliven på alla möjliga sätt..

Problemet med dina länkar var att de hade en någon humoristisk ton, tror inte ens de var skrivna för att bevisa något
Citera
2016-06-08, 22:51
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Och så tramsar du iväg igen, de är för fan militärer de vet om faran och är alltid utsatta.

Med din hjärndöda logik skulle 5 kadetter och några piloter endast finnas på hangarfartyg, 1 torpederare och en styrman på ubåtar osv.

Lyssna på vem då? Dig?ja då får man inget vettigt svar! Och fråga kunniga personer skyr du ju som elden likväl de som kan något om brand.
Citera
2016-06-08, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Och det skulle vara du då eller? Kan du nu vänligen sluta byta ämne från 911 till varenda oväsentlighet som din totala oförmåga att koncentrera dig erbjuder?

Tråden handlar inte lämpligt antal passagerare i en chinook-helikopter beroende på vilken typ av geografi man flyger över

Här kan du få lite citat från wikipedia angående andra kända krascher med samma helikoptertyp:

Inte samma typ av krasch, förstod du vad jag menade att det är mycket dyra soldater i seal team 6?
Citera
2016-06-08, 22:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Problemet med dina länkar var att de hade en någon humoristisk ton, tror inte ens de var skrivna för att bevisa något

Herregud vad du slingar dig och säger emot dig själv. Du är ett åtlöje och det vet du ju uppenbarligen själv - ändå fortsätter du att fjanta runt fast du vet att du har fel - skäms du aldrig eller tycker du bara det är kul?
Citera
2016-06-08, 22:55
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Inte samma typ av krasch, förstod du vad jag menade att det är mycket dyra soldater i seal team 6?
Förstår du att varje helikopter kostar ungefär 300 miljoner kronor? Och kan du förklara på vilket sätt dessa meningslösa sidodiskussioner har något med trådens ämne att göra?
Citera
2016-06-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Herregud vad du slingar dig och säger emot dig själv. Du är ett åtlöje och det vet du ju uppenbarligen själv - ändå fortsätter du att fjanta runt fast du vet att du har fel - skäms du aldrig eller tycker du bara det är kul?

läste du länkarna?
Citera
2016-06-08, 23:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
läste du länkarna?

Ja, till skillnad från dig så både läser och förstår jag materialet jag lägger upp och länkar till - även när det är på engelska.
Citera
2016-06-08, 23:37
Moderator
OT raderat.
Om Bin Laden ska diskuteras i denna tråd ska det finnas anknytning till händelserna i WTC/Pentagon och Shanksville, inget annat.

/Moderator
Citera
2016-07-17, 20:42
Medlem
DikTs avatar
Citat:
för det enda jag vet är att den officiella är en enda stor lögn med tanke på alla absurdheter. du tror inte heller på den officiella versionen

Kärnvapen är en version som matchar med en hel del fenomen vid 9/11

Blir lite förvirrad.
Ibland säger du att du (är en av få) som "tänker själv" och inte bara tror på vad andra säger.
Samtidigt säger du vid andra tillfällen att du "vet ingenting" utan bara tar upp saker som du tycker är "intressant".

Om du nu är bra på att tänka själv, och bevisligen har ägnat väldigt många timmar på detta, vad har din tankeverksamhet lett till? Vad tror du skedde, i grova drag, 9/11?!
Kan du dela med dig av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in