Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Hysta upp en trovärdig källa inte en skrift som har sitt ursprung från magasin vars historia visade sig vara intressant, tänker på ägare
Varför har du påstått att man inte förutsåg något plan som kunde kapas och köras in i större byggnad?
Det är inga konstiga påståenden som framförs och vad du tycker om PM är irrelevant, det är ändå en oerhört mycket bättre källa än youtubefilmer och truthersiter utan källhänvisningar om du frågar mig. Om du inte tror på dem behöver du bara motbevisa dem eller ignorera dem som du brukar, jag har då aldrig sett någon som lyckats motbevisa dem trots att det är enkla fakta, så jag tror knappast du kommer lyckas heller.
Angående att förutse kapningar och byggnader så får du nog putsa på din engelska, det står inte ett ord om det i citatet och man måste ha bra taskig läsförståelse om man tolkar det jag skrev så..
Edit: här får du ändå en källa till att ignorera som säger samma sak,
Citat:
Today, things are different. There’s an ADIZ that surrounds Washington, D.C. In the four years after 9/11, it was violated over 1,000 times. The North American Aerospace Defense Command (NORAD) has scrambled fighters for intercepts within U.S. borders over 1,600 times. In the year previous to 9/11, NORAD intercepted airplanes in the ADIZ only 67 times, none of which occurred within the U.S. borders. In 2003, the prohibited area that surrounds Camp David in Maryland was violated over 80 times, and the prohibited area called P-49, which surrounds the Bush ranch in Texas, was violated more than 140 times. For each violation, a standard 60-day suspension awaits the transgressor.
http://www.planeandpilotmag.com/article/busting-tfrs/#.Vy190_BeCrU