Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej min vän, det är inte så CD's går till.. Visst är det "serier" av smällar men de är i en tändning.. Jag har då aldrig sett en CD där man smäller lite sporadiskt nån timme innan raset...
Du kan väl lägga upp en sån film är du snäll?
Brukar man behöva tajma sprängningar med "plan" som flyger in i en byggnad? Nej. Vad skulle vara meningen vid en vanlig CD att försvaga byggnaden och sen vänta? Ja ingen alls.
100% av alla CDs någonsin fungerar enligt försvagningsprincipen och säker skärs eller sprängs bort redan innan. Byggnaderna är som sagt så pass stabila att det krävs. Tom pratade ju bla om en byggnad i Philadelphia som CDI tog ner och där 250 shaped charges smäller av inom någon millisekund. Det är alltså alltid och jämt massa små explosioner.
I fallet med Twin Towers så väljer man ju antingen att tro att sagan om det magiska eldklotet handlar om jet bränsle eller så förstår man att det handlar om att man sprängde coren vid hissarna.
Till bevisläget då så gäller allt jämt undantagslöst för dig och snömosfiffin som aldrig visar några bevis själva följande:
Citat:
Jag kommer att lägga upp ännu mer foto och videobevis när du har presenterat ett enda litet bevis för din sak. En enda liten byggnad av valfritt material som faller ihop som ett korthus WTC 7 style. Jag har visat sprängningen i bla 23 vinklar, förklarat alla fenomen och jämfört med andra byggnader som brinner brutalt mycket mer men som inte faller ihop som ett korthus.
Du har fortfarande inte visat något alls.