2014-06-15, 20:04
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
De flesta vet vad som krävs, det krävs syre och brännbart material för att det skall brinna.

Alla som haft en enklare utbildning inom brandskydd eller liknande vet att det finns något som kalls brandtriangeln.
Ditt påstående är inte fullständigt utan saknar en faktor för att brand skall uppstå.

Men å andra sidan så saknar du ju all form av logiskt tänkande så att du skulle tappa bort en faktor i detta är väl inget du lyfter på ögonbrynen för.
Men vi får väl se om du kommer på din 33,3333...% miss.

Och vad värme beträffar så är det ett 1/2 år sedan du påstod att du hade bevis för väldigt låga temperaturer i WTC via värmekameror. 6 månader har gått och du har ännu inte lyckats påvisa oss dessa bevis.
Vi andra vet att du ljuger men för din egen sjukdomsinsikts skull så kanske du skulle ta tag i detta och erkänna att du nu ljugit om detta i ett 6 månader.

För om du ljuger om något så enkelt så kan man inte lita på att du talar sanning om något.
Citera
2014-06-15, 21:23
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
För om du ljuger om något så enkelt så kan man inte lita på att du talar sanning om något.

Källor till några av dina skitnödiga påståenden vore ju på sin plats, fast och andra sidan, skit urgröpt från så långt upp i röven skulle förmodligen inte ställt till freds någon annan än dig.

"9 miljarder"
"förlustaffär"
"vinst"
"six weeks prior to the deal"

Citera
2014-06-16, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Du svarar inte på frågan vad är det som då skapar denna värme som smälter arbetarnas stövlar om det inte är efter en brand?????

du har redan visat på att du inte kan läsa ordentligt men att det var så illa har nog gått upp för mig nu!
De energivapen som var placerade i källaren. Vilket var det vapen som användes för att ta ner husen. Vapnen placerades där under renoveringen efter första försöket. Och ja, de är mycket hemliga och okända för vanliga vetenskapen.
Citera
2014-06-16, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estone
De energivapen som var placerade i källaren. Vilket var det vapen som användes för att ta ner husen. Vapnen placerades där under renoveringen efter första försöket. Och ja, de är mycket hemliga och okända för vanliga vetenskapen.
Intressant att det är bara den alternativa vetenskapen som känner till dessa energivapen. Hur fungerar dom? Speciellt förmågan att lyckas skicka energin upp genom huset så att raset börjar där planen kraschade och inte längre ner närmare vapnen.

Dessutom undrar jag om det var många som fick brännskador på grund av de heta rasmassorna eller var det bara skorna som drabbades.
Citera
2014-06-16, 07:01
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Källor till några av dina skitnödiga påståenden vore ju på sin plats, fast och andra sidan, skit urgröpt från så långt upp i röven skulle förmodligen inte ställt till freds någon annan än dig.

"9 miljarder"
"förlustaffär"
"vinst"
"six weeks prior to the deal"

Har du använt droger igen?

Hur var det nu?

(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

Hur långt upp mellan benen kan man ha svansen? Din sorti förra gången var nog det smartaste du gjort i detta ämne. Fortsätt med det.

Dessa frågor kanske du skall ta tag i innan du börjar kräkas upp mer lögner här i tråden.
Citera
2014-06-16, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Men visst, om vi nu har bytt diskussionsämne, vilket uppenbarligen är 'standard procedure' när truthers får det jobbigt,.

Bytt? Varför frågar du mig vad jag pratar om när du redan vet svaret? Det var liksom min poäng, vad känner du att du tjänar på ditt konstanta debattsabotage?

Citat:
så är mitt svar att det är väl inget konstigt om stål smälte i den syrefattiga miljön bland rasmassorna. Det har ju påståtts att temperaturer på uppemot 1500 grader C uppmätts, och om det stämmer så kan det förstås räckt för att smälta stål också.

Citat:
Det fanns inget rinnande stål vad jag vet.

Oki...så först finns inget smält stål och det har förklarats tusen gånger varför det inte kan finnas men nu helt plötsligt är det "inte konstigt" om det fanns smält stål?
Du kanske skall försöka att iaf få ihop din egen story innan du svarar igen.
Citera
2014-06-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Intressant att det är bara den alternativa vetenskapen som känner till dessa energivapen. Hur fungerar dom? Speciellt förmågan att lyckas skicka energin upp genom huset så att raset börjar där planen kraschade och inte längre ner närmare vapnen.

Dessutom undrar jag om det var många som fick brännskador på grund av de heta rasmassorna eller var det bara skorna som drabbades.
Plan? Det fanns inga plan alls. Det hela var bara hologram.
Ja, man kan styra dessa vapen så att man kan rikta dem mot specifika områden. Du är tom tvungen att göra det. För annars räcker inte energin till.
De funkar som så att de får materia med bindningar av väteatomer att pulveriseras. Det var därför som byggnaderna inte blev en hög, utan ett fint damm som spred sig över hela staden.
Citera
2014-06-16, 11:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Bytt? Varför frågar du mig vad jag pratar om när du redan vet svaret? Det var liksom min poäng, vad känner du att du tjänar på ditt konstanta debattsabotage?

Oki...så först finns inget smält stål och det har förklarats tusen gånger varför det inte kan finnas men nu helt plötsligt är det "inte konstigt" om det fanns smält stål?
Du kanske skall försöka att iaf få ihop din egen story innan du svarar igen.
Föreslår att du läser inläggen igen. Sakta.
Det var inte stål som sågs rinna ut ur wtc direkt efter impact, det var aluminium. Vad som hände i rasmassorna är en annan sak. Du blandar fortfarande ihop allt...
Innan wtc rasade var de inte pulvriserade heller, förstår du skillnaden?
Citera
2014-06-16, 11:50
Bannlyst
Citat:
Föreslår att du läser inläggen igen. Sakta.
Det var inte stål som sågs rinna ut ur wtc direkt efter impact, det var aluminium. Vad som hände i rasmassorna är en annan sak. Du blandar fortfarande ihop allt...
Innan wtc rasade var de inte pulvriserade heller, förstår du skillnaden?

Vad som rann ur kan vi enbart spekulera i. Jag blandar inte ihop något utan det är du, jag frågade dig om du förstod och det gjorde du men ändå fortsätter du att tramsa och tala om något annat.
Citera
2014-06-16, 12:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad som rann ur kan vi enbart spekulera i. Jag blandar inte ihop något utan det är du, jag frågade dig om du förstod och det gjorde du men ändå fortsätter du att tramsa och tala om något annat.

Ja att du spekulerar är ju välkänt vid det här laget, jag förlitar mig på NISTs rapport och vanligt logiskt tänkande. Ett flygplan av aluminium flyger in i en skyskrapa och fattar eld. Hmm, undrar vad det kan vara för smält metall som rinner från haveriplatsen???
Citera
2014-06-16, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ja att du spekulerar är ju välkänt vid det här laget, jag förlitar mig på NISTs rapport och vanligt logiskt tänkande. Ett flygplan av aluminium flyger in i en skyskrapa och fattar eld. Hmm, undrar vad det kan vara för smält metall som rinner från haveriplatsen???

Du förlitar dig på debattsabotage och att tala om annat i vanlig ordning.
Förstod du vad jag pratade om ja eller nej?
Citera
2014-06-16, 13:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du förlitar dig på debattsabotage och att tala om annat i vanlig ordning.
Förstod du vad jag pratade om ja eller nej?

Ingen aning om vad du talar om, du bryter in mitt i trådarna och byter ämne så fort du inte kan svara så jag vet inte vad du prata om nu. Stål? Aluminium? Före eller efter raset? Kanske du pratar om termit? Prova att ställa en sammanhängande fråga på begriplig svenska så ska jag se om jag kan svara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in