2013-05-08, 21:01
Medlem
Här diskuterar vi World Trade Center / Pentagon/Shankesville/
Du får väl ta och läsa lite av allt som finns, Det är ju bara att googla på..
Nu med facit i handen förstår man mer, det hela är ett falskflaggat attentat. Sådant har ofta gjorts för att starta krig.
I New York är det färre än hälften tror på den officiella beskrivningen.
Det är väl snart ingen som tror på den
Citera
2013-05-08, 22:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Enligt den officiella rapporteringen, skulle det ha störtat en jumbojet där.
Men i själva verket var det bara ett hål i marken

http://www.liveleak.com/view?i=1f9_1214086102
Du har inte ens de mest grundläggande fakta rätt, ingen har påstått att det var en jumbojet, det var en Boeing 757. Då kan vi anta att resten du skriver är lika påhittat.
Citera
2013-05-08, 22:20
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Missil efter 23 sek
http://www.youtube.com/watch?v=NgyPbUoe2iA
Nej, det är inte en missil.
http://www.youtube.com/watch?v=iBHi9CbrNf4

Du verkar inte ha några starka bevis bakom din teori. Ett otydligt videoklipp, en otydlig bild och ett citat från en reporter som inte ens själv tror att en missil träffade Pentagon. Är det allt?
Citera
2013-05-08, 23:15
Medlem
Nej men håll dig till ämnet - Det här är inte min sak att bevisa vem som gjorde detta...
Citera
2013-05-09, 00:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej men håll dig till ämnet - Det här är inte min sak att bevisa vem som gjorde detta...

Vad är 'din sak' då? Att kläcka ur dig maximalt antal grodor per minut? Att ignorera logik? Att hoppa förbi alla obekväma frågor?
Citera
2013-05-09, 04:24
Medlem
Av vilken anledning sitter du här 24/7 och försöker hitta minsta fel?
Det är väl helt uppenbart att det finns fler frågor än svar angående 911.
Eller?

Den som köper denna story är ju inte insatt eller gravt mentalt störd.
I ditt fall är det senare alternativet som är aktuellt.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är 'din sak' då? Att kläcka ur dig maximalt antal grodor per minut? Att ignorera logik? Att hoppa förbi alla obekväma frågor?
Citera
2013-05-09, 08:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Eller?

Ja, eftersom du redan svarat på din egen fråga så behövde du väl inte fråga? Fast jag trodde mer att anledningen var att jag inte gillar att en massa helt idiotiska teorier sprids som om de vore fakta, och tyvärr allt fler urskillningslösa människor tar till sig såna här teorier om false flags, illuminati, nyandlighet etc. Är man tillräckligt förvirrad och rädd kan det räcka för att trygga nästa skolskjutning eller liknande, men nu var det ju tydligen bara jag som är gravt mentalt störd och det var ju skönt att höra.
Citera
2013-05-09, 17:36
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ska jag hålla mig till ämnet? I ditt första inlägg i den här tråden länkade du till en otydlig bild på Pentagon och hävdade därefter att det egentligen var en missil som träffade byggnaden. Jag har försökt få fram om du har några bevis som backar upp den teorin men du dodgar alla mina frågor och byter ämne.

Ska jag tolka det som att du inte har något och bara är ännu en okunnig truther som sett Loose Change för många gånger?
Citera
2013-05-09, 17:41
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Eller?

Inte insatt eller gravt mentalt störd? Om du säger det så!

Vad är det du inte köper med denna story?
Citera
2013-05-09, 18:30
Medlem
Citat:
Det där var inget citat från mig i alla fall - har det blivit fel på citatmaskinen, eller nån som fabricerar inlägg?

När inga andra argument håller, så tar man till sånt här snurr.

Varför skjuter man en missil i en åker i Shankesville? Har du inte lyckats klura ut det än.. Samma sorts anledning som man sköt en i Pentagon - man ville göra sken av att det var en jumbojet som störtade.

Den som anstränger sig bara lite grann, förstår att det inte gått till som media rapporterat.

Ett väl utfört falskflaggat attentat.

Det finns inte en chans i helvete att man kan ta miste på en missil eller ett rejält passagerarplan som brakat ner i backen. Alltså skulle ingen vara så korkad att man ens försöker imitera en flygplanskrash med en missil.

Och nej, hur fan skulle det kunna ha varit ett väl genomfört falskflaggat attentat när det kryllar okunniga amatörer som säger att de så lätt ser "sanningen".....
Citera
2013-05-09, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det finns inte en chans i helvete att man kan ta miste på en missil eller ett rejält passagerarplan som brakat ner i backen. Alltså skulle ingen vara så korkad att man ens försöker imitera en flygplanskrash med en missil.

Och nej, hur fan skulle det kunna ha varit ett väl genomfört falskflaggat attentat när det kryllar okunniga amatörer som säger att de så lätt ser "sanningen".....

Har du aldrig hört talas om falskflaggade attentat? Om det är något nytt, så förstår jag.
Men det finns gott om sådana i historien -och man får inte reda på dom just när dom sker. Då rapporterar media precis som attentatsmännen vill. Det är det som är meningen.
Senast redigerad av Urbizzo 2013-05-09 kl. 20:21.
Citera
2013-05-09, 20:21
Medlem
WTC 7
Det här huset är byggt för att stå emot jordbävningar, orkaner och attentat.. Dessutom var det extra förstärkt - för det var en säkerhetsbyggnad som innehöll flera känsliga kontor. Hade egen strömförsörjning etc.. Det hette wtc 7 men kallades också för "the Solomon Brothers Building" -186 meter hög skyskrapa
Det smulades sönder till smådelar på några sekunder. Men det var INTE träffat av något flygplan..
Det fanns lite eld, men knappast något som skulle föranleda att det smulas söner på några sekunder.. Den tredje skyskrapan som rasade den dagen på World Trade Center. En skyskrapa som inte ens nämns i utredningen..

http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in