2012-08-12, 14:34
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Mekaniska skador?

Konspiratörerna?

Är du säker på att du skriver i rätt tråd?
Svaret är ett trefaldigt ja. Hur kommer det sig att du istället för att svara på frågorna väljer att bara tramsa? Var det lite för svårt för dig?
Citera
2012-08-12, 16:29
Medlem
Katamanjarus avatar
Tänkte länka till en film som visar att det brann otroligt intensivt i WTC 7.

Dessvärre kan jag inte längre hitta den och det beror på att alla sökningar man gör om 9-11, WTC, Ground Zero osv, leder till tusentals träffar på konspirationer.
Det är hopplöst att hitta någon vettig information och det är inte svårt att förstå varför så många vilseleds i frågan.
Har stort intresse i denna katastrofen och har sett mängder av filmer, från båda sidor.
Kan konstatera att det som vi tycker är orimligt, kan mycket väl hända i USA.

Visst finns det saker de misslyckas att förklara, men själva katastrofen är knappast iscensatt.
Frågeställningen ligger snarare i om USA visste mer än de erkänner före attentatet?
Citera
2012-08-12, 23:01
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Svaret är ett trefaldigt ja. Hur kommer det sig att du istället för att svara på frågorna väljer att bara tramsa? Var det lite för svårt för dig?
Mekaniska skador?

Konspiratörerna?

Dessa frågor nöjer sig inte ens med ett tvåfaldigt ja. Blev det för svårt för dig?
Citera
2012-08-12, 23:40
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Mekaniska skador?

Konspiratörerna?

Dessa frågor nöjer sig inte ens med ett tvåfaldigt ja. Blev det för svårt för dig?
Vad är det du vill egentligen? Menar du att det inte fanns mekaniska skador? I så fall är du hopplöst blind och lurad.

Och vad undrar du om konspiratörerna? De som påstås ligga bakom konspirationen förstås ägghjärna! Det är inte jag här som tror på konspirationsteorier, jag ställde ett antal frågor. Svara på dem om du klarar det. Dina små finurligheter tillför ingenting.
Citera
2012-08-13, 08:00
Medlem
Citat:
Vad är det du vill egentligen? Menar du att det inte fanns mekaniska skador? I så fall är du hopplöst blind och lurad.

Och vad undrar du om konspiratörerna? De som påstås ligga bakom konspirationen förstås ägghjärna! Det är inte jag här som tror på konspirationsteorier, jag ställde ett antal frågor. Svara på dem om du klarar det. Dina små finurligheter tillför ingenting.

Det blir ju en påtaglig förändring i tråden (och liknande runtomkring...) när folk nu kommer tillbaka från "kollo"...

/T
Citera
2012-08-13, 22:15
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:

Du kan alltså inte redogöra för mekaniska skador och konspiratörerna, termer du själv använder?
Citera
2012-08-13, 22:20
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Du kan alltså inte redogöra för mekaniska skador och konspiratörerna, termer du själv använder?
Vad fan är det för fel på dig? Säg det rakt ut: Förnekar du att WTC7 fick mekaniska skador av bråte som föll från de andra tornen? Du tror inte vi gått igenom det redan när det var 21 282 inlägg innan du rapade ur dina senaste meningslösheter?

Jag skrev vad jag menar med konspiratörer, sluta fåna dig.
Citera
2012-08-13, 22:28
Medlem
Har inte läst hela tråden, men kan efter ett litet titt se att det finns lite av båda sidorna här.

Undrar bara och kan inte fatta att möbelbrand kan smälta stål... Kan vara en ide att skicka ett förslag till Avesta att börja smälta med brasa eller likande..

Svart rök hmmm kvävd eld eller??

WTC 7 är helt pga denna möbelbrand!!!! 47 stålbalkar utspridda runt hela bygget kollapsar samtidigt?

Inte ens FEMA rapporten tog upp det.. Bara en bråkdel som stora tänkare inte ville svara på
Citera
2012-08-13, 22:31
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neozz
Har inte läst hela tråden, men kan efter ett litet titt se att det finns lite av båda sidorna här.

Undrar bara och kan inte fatta att möbelbrand kan smälta stål... Kan vara en ide att skicka ett förslag till Avesta att börja smälta med brasa eller likande..

Svart rök hmmm kvävd eld eller??

WTC 7 är helt pga denna möbelbrand!!!! 47 stålbalkar utspridda runt hela bygget kollapsar samtidigt?

Inte ens FEMA rapporten tog upp det.. Bara en bråkdel som stora tänkare inte ville svara på
Bara för att du är ny i träsket så ska jag ge dig en avgörande ledtråd: Inte smälta, försvaga.

Dessutom är ordet "möbelbrand" grovt oärligt. Jag hoppas du släpper den stilen om du ska försöka dig på en seriös diskussion här.
Citera
2012-08-13, 22:36
Medlem
Vad brann då ?? Det va väl kontor som va där eller har jag fatta helt fel.

Bränslet brann upp lika fort som planet small in i byggnaden!

Inte fanns smält stål!!! Kom igen, ljuger brandmännen?
Citera
2012-08-13, 22:41
Medlem
Enda som påstår att det inte fanns smält stål va John Gross NIST gubbe!!!!
Citera
2012-08-13, 22:45
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neozz
Enda som påstår att det inte fanns smält stål va John Gross NIST gubbe!!!!
Jag är rätt trött på att tjata om samma saker hundra gånger för att folk inte orkar läsa den här fetingtråden. Ta dig åtminstone omaket att läsa så långt tillbaka du orkar så vi slipper dra de allra basalaste tokigheterna för hundraförsta gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in