Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Tycker du den röken tyder på att det var små bränder? Här är en film där du ser mycket omfattande bränder..
Vilken film,de jag länkat?
1) Ja,WTC 7 "brann", och detta är mindre tydligt på framsidan än på baksidan,jag länkade detta bara för att jag själv tycker att man beskrivit WTC 7 brandens omfattning från inget alls tilll mycket,vilket är lite ensidigt ifrån två halvor.
Citat:
De hade sina gubbar inne i byggnaden och visste precis hur mycket det brann och att de nog inte skulle klara att släcka allt.
Man vet inte alls inte egentligen exakt hur mycket elden spred sig innan kollapsen.Det var inga brandmän där alls som rapporterade.Man utgår istället ifrån att braden spred sig överallt,"annars skulle inte byggnande rasat ihop."(Däremot fanns det en gasläcka man heller inte stängde av men oroade sig för.)
Det är inte så att myndigheterna har full koll bara för att de låtsas,tror herr Skunk att myndigheter och stat repressenterar ansvarsfulla föräldrar eller GUd?
2)Tjock rök välde ut ifrån bägge tornen,trots att brandstäderna var relativt små.Detta är också märkligt Vad brann egentligen?Fanns det en liknande situation med WTC 7?
Om man med klart och opåverkat förstånd studerar dessa autentiska foton ifrån högen av WTC 7.
http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image219.jpg
http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image218.jpg
Om elden var så omfattande varför har inte isolering och takbjälkar och brunnit mer.I min värld är det väl sådant som angrips först?
Min hjärna säger att den tjocka röken bestod av b l.a byggnadens järnkonstruktion och innanmätet av detta.Det är det enda som kan förklara den låga signalen och resterande korthus av fasadpapp.
Citat:
Jag vet inte om du försökte rationalisera utskickandet av ett manus med ditt sista stycke. Det låter mest förvirrat.
Bla bla bla ,förutsäg själv något i media nästan gång ,ja så får vi se vilken uppståndelse det kommer att bli.