Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Men jag skrev alltså ett inlägg om hur de båda förutspådde händelsen sommaren innan.
Det stämmer bra att det var det ditt inlägg handlade om.
Citat:
Riktigt fjantigt att komma och säga att man bara ska skratta åt dem, för att de är galna.
Nu var det väl ändå du som efterfrågade källa på vad Cooper gjort?
Hur som helst så var det MIN åsikt och jag anser att ovasett om du gillar den eller inte har rätt att uttrycka den.
Citat:
Om du vill kommentera deras förutspåelser, så vore det ju kul, men smutskastning mot personerna i sig har ju inte att göra med förutspåelserna de båda gjorde?
Återigen det var min ÅSIKT om dessa personer, förövrigt angående sånna här "förutspåenden", så är ju frågan hur dom kan förutspå dessa saker ?
har dom folk på insidan?
har dom "pejlat av" omgivningen för att försöka avläsa vad som kan komma att ske?
Det sista är faktiskt inte särskilt svårt.
Tiden innan Anna Lindh blev mördad så var jag övertygad om att någon högt uppsatt person skulle drabbas av en vansinnesattack, just på grund av att sånna saker skedde väldigt ofta fram till att AL blev knivhuggen.
Så svårt är det egentligen inte att förutspå saker.
Sen är de ju också intressant att Alex Jones överhuvudtaget lever då myndigheterna "mördade" Cooper.
Citat:
Vilket sammanträffande förresten att just dessa två galningar var de som lyckades förutspå 9/11.
Finns säkert fler som lyckats förutspå 9/11 än dessa två galningar, dock är det dom enda som "vågat" kliva fram pga att myndigheterna röjer undan folk